Nowa era dla New Era – kultowa marka w portfolio w MIG

    New Era – kultowy amerykański producent czapek rozpoczyna współpracę z nowym dostawcą w Polsce. Od grudnia wyłącznym dystrybutorem słynnych fullcapów i snapbacków wywodzących się z najlepszej ligi bejsbolowej na świecie będzie Marketing Investment Group – właściciel m.in. salonów Sizeer, Timberland i Umbro. MIG planuje dystrybucję produktów New Era zarówno we własnych sklepach jak i zakłada współpracę z klientami hurtowymi na szeroką skalę.

    Historia marki sięga lat 20. ubiegłego wieku. Niemiecki imigrant Ehrhardt Koch od podstaw stworzył firmę, która dziś dostarcza czapki dla klubów z bejsbolowej ligi MLB oraz futbolowej NFL w Stanach Zjednoczonych. Pierwszy model czapki zadebiutował w 1934 podczas meczu bejsbolowego w USA – założyła ją drużyna Cleveland Indians. New Era przez lata budowała swoją pozycję, zdobywają uznanie zarówno sportowców, jak i ludzi, którzy nosząc czapki identyfikowali się ze swoimi ulubionymi drużynami sportowymi. 1980 roku została stworzona kultowa dziś diamentowa kolekcja czapek – 59FIFTY Cap, która święci triumfy na całym świecie i cieszy się niesłabnącą popularnością wśród klientów.

    – Od dwóch lat New Era forsuje nową strategię pod hasłem „Fly our own flag”, która wspiera indywidualność i oryginalność każdego, kto zakłada czapkę tej marki – mówi Dawid Dobija, brand manager marki Newa Era ze strony MIG. – Oprócz tradycyjnych kolekcji z sygnaturami poszczególnych klubów sportowych każdy może zaprojektować swoją własną czapkę lub wybrać coś z kolekcji FUN lub Lifestyle. W szerokiej ofercie marki, którą zaproponujemy naszym klientom, każdy znajdzie coś dla siebie. Coś co pozwoli mu wyrazić swoje emocje i pozostać w 100% autentycznym – dodaje Dawid Dobija.

    Na całym świecie ambasadorami marki są największe gwiazdy ze świata sportu i show biznesu. Od lat wielkim fanem czapek New Era jest Spike Lee, a także David Beckham, Jay Z, Darren Bent, Jennifer Lopez, Rihanna, Lewis Hamilton i wielu innych.

    Czapki, a także akcesoria i konfekcja New Era będą dostępne w wybranych salonach Sizeer oraz na e-sizeer.com. Ponadto Marketing Investment Group zakłada szeroką współpracę z klientami hurtowymi, posiadającymi sklepy typu skate shop, rap shop oraz sklepy lifestyle’ owe. W tych źródłach produkty z najnowszej kolekcji będą dostępne już w grudniu 2012 roku. Showroom z produktami marki znajduje się w siedzibie MIG w Krakowie.

    – Wierzymy, że polscy klienci docenią wartości, jakie niesie ze sobą historia marki i jej dziedzictwo. Od ponad 90 lat nikt inny nie zaskarbił sobie takiego zaufania zarówno profesjonalistów, jak i tych, którzy wielbią ten profesjonalizm. Zakładając snapback z kultową sygnaturą New York stajemy się częścią pewnej społeczności, która zrzeszając ludzi wyznających te same zasady, lubiących ten sam klub sportowy czy muzykę, nie blokuje oryginalności i wspiera indywidualne inicjatywy.

    Marketing Investment Group jest właścicielem wszystkich salonów Sizeer, 50 style, Symbiosis oraz wyłącznym dystrybutorem marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, Mizuno, Confront, Feewear oraz centrum zaopatrzenia klubów sportowych Pro-Game.