ZNAMY 3 POLSKIE FINALISTKI CASTINGU MARTINI ROYALE

    Wczoraj wieczorem, w warszawskim klubie Concept 13 odbył się Polski Finał Castingu Martini Royale, który wyłonił 3 najlepsze, polskie kandydatki do roli kobiecej twarzy Martini. Są to: Katarzyna Duduś z Wrocławia, Różena Opalińska z Nowej Iwicznej oraz Agata Walęcka z Warszawy. Zwycięskie dziewczyny najlepiej poradziły sobie z wcieleniem się w rolę modelki, odegraniem wylosowanej scenki i odpowiedzią na pytanie jurorów.

    Do rywalizacji stanęło 25 wyjątkowych Polek, wybranych przez internautów i jurorów konkursu do polskiego finału. W sumie do konkursu zakwalifikowało się ponad 530 filmowych zgłoszeń, co pod tym względem dało Polsce drugie, po Hiszpanii, miejsce wśród 25 krajów, biorących udział w Castingu Martini Royale. Jeszcze tego lata jedna z wybranych Polek stanie do walki o nagrodę główną – kontrakt Martini, 150 000 euro, tuzin sukienek światowej sławy projektantów i 12 par butów od Christiana Louboutin. O tym, która to będzie Polka spośród trzech wybranych w polskim finale, zadecyduje m.in. sam Christian Louboutin.

    Trzy najlepsze uczestniczki Castingu Martini Royale wezmą udział w kursie stylu prowadzonym przez Monikę Jaruzelską, Agnieszkę Martynę i Łukasza Jemioła oraz w profesjonalnej sesji zdjęciowej w obiektywie Krzysztofa Opalińskiego. Oprócz tego wszystkie 25 finalistek dostało na własność kreacje zaprojektowane specjalnie dla nich przez Łukasza Jemioła.

    Galę na żywo obejrzało blisko 200 osób, wśród których nie zabrakło takich gwiazd jak: Julia Pietrucha, Agata Załęcka, Paulina Jaskólska, Radek Majdan, Piotr Zelt i inni. Imprezę z właściwym sobie poczuciem humoru poprowadził Marcin Prokop.

    Od końca sierpnia będzie można głosować w dalszej części plebiscytu internetowego na Polkę wybraną do globalnego finału. Jego zwyciężczynię poznamy w październiku.

    O Monice Jaruzelskiej

    Jedna z pierwszych polskich stylistek. Przez osiem lat kierowała Działem Stylizacji Twojego Stylu. Realizowała liczne kampanie reklamowe dla firm odzieżowych, kosmetycznych i jubilerskich. Od 2001 do 2008 roku członek zarządu i dyrektor kreatywny Deni Cler i W. Kruk. Założyła Szkołę Stylu oraz studium Moda Media Marketing. Współpracuje ze Szkołą Wyższą Psychologii

    Społecznej w Warszawie, a także z miesięcznikami PANI, ELLE oraz radiem Chili Zet. We wrześniu 2011 r. wprowadziła na polski rynek autorską kolekcję ubrań dla kobiet aktywnych zawodowo.

    O Krzysztofie Opalińskim

    Fotografie Krzysztofa Opalińskiego wydobywają naturalne piękno fotografowanych kobiet i charakter mężczyzn. Opaliński współpracował z takimi tytułami jak: Twój Styl, Viva!, Gala, Zwierciadło, Pani, Glamour czy Elle. Jego zdjęcia ilustrują także okładki płyt i książek (m.in.. ,,Droga do domu” wspomnienia Jana Nowickiego). Jeszcze w tym roku będzie można podziwiać aż dwie wystawy jego zdjęć – jedną z udziałem polskich aktorów, drugą – inspirowaną dramatem Szekspira. Obie wystawy rozpoczynają nowy rozdział w twórczości Krzysztofa. Są wynikiem nie tylko poszukiwania nowej tematyki, estetyki i ikonografii, lecz także ukazują nieznane dotąd możliwości fotografii i jej prezentacji.

    O Martini Polska Sp. z o.o.

    Martini Polska Sp. z o.o. jest w Polsce organizatorem Castingu Martini Royale. To spółka powiązana z Bacardi Ltd – największym na świecie prywatnym producentem alkoholi. Portfolio produktów grupy składa się z ponad 200 marek i ich wariantów, obejmując m.in. takie alkohole jak: najlepiej sprzedający się na świecie rum Bacardi, jedne

    z najpopularniejszych na świecie wermutów i win musujących Martini, wódki Grey Goose i Eristoff, whisky Dewar’s Blended Scotch, tequila Cazadores i wiele innych. Spółka Bacardi powstała 2 lutego 1862 roku i przez kolejnych siedem pokoleń pozostaje spółką rodzinną. Na świecie Bacardi zatrudnia niemal 6 000 osób, produkując swoje wyroby w 27 fabrykach, 16 krajach, na czterech kontynentach. Wyroby grupy dystrybuowane są w ponad 150 krajach.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here