Niezapomniana podróż do Państwa Środka, weekend w mazurskim hotelu Młyn Klekotki resort & spa, prawdziwie chińska uczta w chińskiej restauracji i wiele oryginalnych pamiątek – takie nagrody są do wygrania w konkursie „Moja podróż do Chin” organizowanym dla zwiedzających China Expo Poland 2012. By wziąć w nim udział należy podczas targów, do 21 września, odpowiedzieć na pytania dot. Chin i opisać znaną postać z Państwa Środka. Oprócz konkursu dla uczestników China Expo Poland planowanych jest wiele atrakcji, w tym pokazy i występy na scenie, a także liczne szkolenia i konferencje. Co więcej, na stoiskach zaprezentowana zostanie wszechstronna oferta chińskich producentów i eksporterów, począwszy od odzieży, obuwia czy upominków po meble i elementy wyposażenia wnętrz, a nawet materiały budowlane. II edycja China Expo Poland odbędzie się 20-22 września w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c. Wstęp na targi jest bezpłatny.
– Targi China Expo Poland to bardzo ważne wydarzenie o wymiarze biznesowym, które pozwala na nawiązanie kontaktów handlowych pomiędzy polskimi, a chińskimi przedsiębiorcami. Jednak to nie wszystko, nasze targi to również doskonała okazja dla wszystkich zwiedzających do wspólnej zabawy, a przy tym poznania tradycji i kultury odległych Chin. Na ten rok zaplanowaliśmy bowiem wiele atrakcji dla uczestników imprezy, różnorodne pokazy i ciekawe konkursy, jak „Moja podróż do Chin”, w którym do wygrania jest dwuosobowy wyjazd do fascynującego Państwa Środka – mówi Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska, organizatora China Expo Poland.
Jak zawalczyć o nagrodę?
By przystąpić do konkursu zwiedzający China Expo Poland muszą odpowiedzieć na trzy pytania z wiedzy o Chinach, które publikowane będą kolejno na stronie chinaexpo.pl, profilu targów na Facebooku, a także w newsletterach i na formularzach konkursowych podczas targów. Kolejnym zadaniem będzie opisanie w krótki i ciekawy sposób znanej postaci historycznej lub współczesnej pochodzącej z Chin. Na koniec pozostanie wypełnienie formularza konkursowego, który należy wrzucić do urny podczas China Expo Poland do 21 września do godz. 18.00. Laureatów wybierze jury po weryfikacji odpowiedzi i ocenieniu opisów. Rozwiązanie konkursu i wręczenie nagród nastąpi na scenie targowej ostatniego dnia targów o godz. 12.00. Warunkiem otrzymania nagrody jest obecność podczas ogłaszania wyników. Informacje o konkursie oraz regulamin dostępne są na chinaexpo.pl oraz www.facebook.com/ChinaExpoPoland.
Przegląd chińskich produktów
Ponad 200 wystawców z różnych prowincji Chin zapowiedziało udział w tegorocznej edycji China Expo Poland. Będą tu prezentować najbardziej aktualne produkty wyprodukowane w Chinach m.in. z zakresu armatury i sprzętu sanitarnego, wyposażenia wnętrz, łazienek i kuchni, osprzętu i materiałów budowalnych. Nie zabraknie też propozycji tekstyliów, odzieży i obuwia czy też upominków i artykułów dekoracyjnych. Poza tym na stoiskach pojawią się też oferty sprzętu RTV i AGD, a nawet akcesoriów samochodowych.
Platforma dla biznesu
Podczas China Expo Poland 2012 zwiedzający mają możliwość nie tylko zapoznać się szeroką ofertą produktów z Chin, ale również wziąć udział w konferencjach, by dowiedzieć się jak efektywnie nawiązać współpracę i prowadzić biznes z Chińczykami. Doskonałą okazją będą szkolenia zaplanowane w ramach Dnia Eksportera oraz Dnia Importera. Ponadto w tym roku odbędzie się również Investment Business Meeting dla polskich i chińskich przedsiębiorców, w trakcie którego przedstawione zostaną warunki inwestowania w obu krajach.
Partnerzy China Expo Poland
Honorowymi patronami II edycji China Expo Poland zostali Ambasada Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce, ICC Polska – Międzynarodowa Izba Handlowa, Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Związek Banków Polskich. Co więcej od strony merytorycznej wsparcia udzielają chińskie organizacje biznesowe. China Expo Poland 2012 organizowane są przez Międzynarodowe Targi Polska oraz China Town Travel.
By wziąć udział w targach i wydarzeniach towarzyszących należy zarejestrować się on-line na chinaexpo.pl lub podczas trwania imprezy.
***
MT Polska zarządza jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce – Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Jest ono w pełni dostosowane do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, szerokie bramy rozładunkowe, specjalne podjazdy dla samochodów ciężarowych oraz bezsłupowa konstrukcja umożliwiają pełną swobodę adaptacyjną, nawet w przypadku niestandardowych aranżacji i skomplikowanych konstrukcji. Komfortowe warunki dla organizacji targów, eventów czy spotkań biznesowych zapewniają także klimatyzowana hala, przestronny hol oraz nowoczesne zaplecze biurowo-konferencyjne. Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c to obiekt o powierzchni 15 200 mkw., z tego 10 000 mkw. stanowi hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. zajmują obiekty konferencyjno-biurowe.
Firma MT Polska powstała w 1993 r. i pierwotnie zajmowała się organizacją targów. Od 2008 r. MT Polska jest operatorem centrum przy ul Marsa 56c.
China Town Travel – biuro podróży powstałe w 2007 r. Zorganizowało już wiele wyjazdów turystycznych, biznesowych oraz incentive do Chin dla firm oraz osób indywidualnych. W zakresie turystyki przyjazdowej zajmuje się kompleksową obsługą grup i osób indywidualnych przybywających z Chin do Polski w celach turystycznych i biznesowych. Jako współorganizator targów China Expo Poland zajmuje się wyszukiwaniem wystawców na terenie Chin, ich rejestracją, a także przygotowuje program pobytu wystawców przyjeżdżających do Warszawy, zapewniając im kompleksową obsługę.