PUMA i STAPLE łączą siły w kolekcji inspirowanej Księżycowym Nowym Rokiem

PUMA świętuje Księżycowy Nowy Rok i Rok Smoka 2024 prezentując najnowszą kolekcję we współpracy z marką STAPLE.

Długo wyczekiwane sylwetki łączą w sobie klasyczny element z archiwów STAPLE, oryginalne logo smoka „S” marki, a także charakterystyczną czarną, szarą i różową paletę kolorów z tradycyjną grafiką inspirowaną rzemiosłem i tradycjami Księżycowego Nowego Roku.

Kampania jest szczególnie wyjątkowa, ponieważ do wyżej wymienionego duetu dołącza gość specjalny kampanii wizerunkowej – The New York Chinese Freemasons Athletic Club (CFMAC). Najstarszy chiński klub tańca lwa w Nowym Jorku założony w 1956 roku, zapewnia młodzieży możliwość uczenia się i celebrowania tradycyjnego chińskiego dziedzictwa poprzez kulturę tańca lwa, sztuk walki i lekkoatletyki – kultywując pracę zespołową i zaszczepiając przywództwo w każdym członku.   PUMA i STAPLE łączą siły w kolekcji inspirowanej Księżycowym Nowym Rokiem (4) PUMA i STAPLE łączą siły w kolekcji inspirowanej Księżycowym Nowym Rokiem (1) PUMA i STAPLE łączą siły w kolekcji inspirowanej Księżycowym Nowym Rokiem (2) PUMA i STAPLE łączą siły w kolekcji inspirowanej Księżycowym Nowym Rokiem (3)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj