PUMA świętuje Księżycowy Nowy Rok i Rok Smoka 2024 prezentując najnowszą kolekcję we współpracy z marką STAPLE.
Długo wyczekiwane sylwetki łączą w sobie klasyczny element z archiwów STAPLE, oryginalne logo smoka „S” marki, a także charakterystyczną czarną, szarą i różową paletę kolorów z tradycyjną grafiką inspirowaną rzemiosłem i tradycjami Księżycowego Nowego Roku.
Kampania jest szczególnie wyjątkowa, ponieważ do wyżej wymienionego duetu dołącza gość specjalny kampanii wizerunkowej – The New York Chinese Freemasons Athletic Club (CFMAC). Najstarszy chiński klub tańca lwa w Nowym Jorku założony w 1956 roku, zapewnia młodzieży możliwość uczenia się i celebrowania tradycyjnego chińskiego dziedzictwa poprzez kulturę tańca lwa, sztuk walki i lekkoatletyki – kultywując pracę zespołową i zaszczepiając przywództwo w każdym członku.