Nagość nowym stanem rzeczy za sprawą pierwszej odsłony wielosezonowej kolekcji marek PUMA i Noah. Skrzyżownie sportu i stylu ze wczesnych lat 70. zbudowane wokół sylwetki PUMA Star, którą amerykański brand z dumą przywraca i prezentuje po raz pierwszy.
Głównym elementem kolekcji jest najwyższej jakości skórzana wersja modelu PUMA Star, która nigdy wcześniej nie była dostępna w limitowej edycji. Reedycja klasycznego kortowego modelu PUMA Wimbledon z 1970 roku przywraca sportową markę do świata tenisa. Drop ten całkowicie odchodzi od dzisiejszej ultra technicznej odzieży, a opiera się na na charakterystycznej dla Noah estetyce sportowej wschodniego wybrzeża, która jest najlepiej reprezentowana przez takie elementy, jak bawełniana czapka czy welurowa kamizelka. Dwa swetry wykonane są z pochodzącej z recyklingu francuskiej frotte, które posiadają kołnierze w stylu rugby z regulowaną talią ze sznurkiem. Grafika Super PUMA pojawia się w całej kolekcji, a najlepiej widać ją na klatce piersiowej na raglanowym longsleeve’ie.
„Noah to prawdziwi mistrzowie rzemiosła, jeśli chodzi o reinterpretację klasyków. Współpraca z zespołem w celu ponownego ożywienia elementów z archiwum sportowego PUMA była rzadką okazją do stworzenia czegoś świeżego. To prawdziwa kreatywna synergia między dwiema markami – dokładnie to samo można powiedzieć o kampanii.”, powiedziała Alexandra Weiland, Senior Head of Marketing, PUMA Sportstyle.
Wyreżyserowane przez Briana Billowa i sfotografowane przez Francesco Nazardo, zabawne i lekceważące sceny podążają za odwrotnym do definicji streakera, pseudokibica. Ubrany przed nagą publicznością przerywa kluczowy moment powrotu supergwiazdy tenisa i rozwściecza wszystkich zebranych na korcie.
„Zależy nam na tym, aby ludzie się uśmiechali i pamiętali, że wybór odzieży i obuwia powinien być dobrą zabawą”, powiedział współzałożyciel Noah, Brendon Babenzien.
Windując styl do formy sztuki, kolekcja PUMA x Noah sezon 1 będzie dostępna od 1 lipca 2023r. na noahny.com i u wybranych sprzedawców detalicznych.