Inspiracja budzi do działania, rozpala kreatywność, uskrzydla. Najnowsza kampania Answear LIFESPIRATION STARTS HERE, będąca częścią odświeżonej strategii marki, porywa i energetyzuje, prezentując wyjątkowe bohaterki czerpiące z życia jak najwięcej.
W nowej kampanii Answear zdradza świeży kierunek komunikacji prezentując spot, który wizualnie i klimatycznie zaczaruje widzów.
W filmie pojawiają się różne kobiety. Łączy je jeden wspólny mianownik – to aktywne i odważne indywidualistki, świadome własnej wartości. Są takie, jakie chcą być. Żyją tak, jak chcą żyć.
W pełni wykorzystują swój potencjał, realizują pasje – są motorem napędowym zmieniającego się świata. Spot aż kipi od kobiecej energii i pozytywnych emocji. Taniec, boks, podróże, zarządzanie korporacją czy wdrapywanie się po drzewie – każda z kobiet ma swój oryginalny pomysł na siebie i nie boi się go manifestować. Co ważne, w filmie reżyserowanym przez Monikę Kmitę, obok aktorek , występują autentyczne bohaterki, które przedstawiają swoją unikalną osobowość. Na ekranie pojawia się między innymi Izabela Sopalska-Rybak, trenerka, działaczka społeczna, prezeska Fundacji Kulawa Warszawa oraz zawodniczka Warszawskiej Drużyny Rugby na Wózkach Four Kings. To tylko wybrane tytuły, którymi może się pochwalić. Swoimi działaniami motywuje do realizowania marzeń na przekór wszystkiemu i zmienia postrzeganie osób z niepełnosprawnością przez społeczeństwo. Spot przedstawia również sylwetkę Bożeny Wydrowskiej, artystki wizualnej, perfomerki i choreografki. To jedna z bardziej rozpoznawalnych postaci polskiej sceny voguingowej i promotorka kultury ballroom. Sceny walki powstały z udziałem Sashy Sidorenko, polskiej i ukraińskiej pięściarki zawodowej, mistrzyni Ukrainy i zawodowej mistrzyni Europy w boksie. Ambasadorki kampanii łamią schematy i mają niezwykłą odwagę, aby zmieniać świat! Są LIFESPIRACJĄ!
Kampania odsłania nowe karty w ramach wdrożenia strategii LIFESPIRATION STARTS HERE, która zapoczątkowana została poprzez wprowadzenie do sprzedaży kolekcji answear.LAB Girl Power – stworzonej przez kobiety i dla kobiet, będącej manifestem żeńskiej siły i odwagi.
„W ramach nowej komunikacji – Answear.com staje się, oprócz sklepu z modą, miejscem LIFESPIRACJI – czyli „inspiracji do życia na własnych zasadach”. Wskazujemy gotowe rozwiązania jak żyć ciekawiej, odważniej i jeszcze bardziej aktywnie. Wchodzimy w dialog z kobietami – które stały się obecnie naszą główną grupą klientów i poprzez swoje pasje, życie prezentują wszystkie wartości marki. Są pełne „lifespiracji”, mają kobiecy pazur i wyznaczają swoje zasady gry.” – Katarzyna Kaczmarczyk, Marketing Manager Answear.com.
Kampanii towarzyszy międzynarodowy konkurs Lifespiration starts here, w którym każdy może podzielić się inspirującymi zdjęciami i materiałami video za pośrednictwem Instagrama – nagrodą główną jest 5000 zł na spełnienie swoim marzeń. Strategia sklepu będzie opierała się również na rozszerzeniu oferty produktowej o szeroko pojęty „lifestyle”. Stronę sklepu wzbogacą sekcje inspiracyjne, z kolei nowy blog Answear Journal będzie miejscem dla ludzi pełnym pasji, których zainteresowania wykraczają daleko poza modę. Na tym zmiany się nie kończą – kolejne niespodzianki dla klientów i fanów marki pojawią się w najbliższych miesiącach.
Kampania „Lifespiration starts here” startuje w mediach 1 października. Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet (display). Za kreację odpowiedzialna jest Agencja Feeders, za zakup tv na rynku polskim i części rynków europejskich: OMD, natomiast działania komunikacyjne realizuje HAVAS PR. Spot wyprodukował Film Reaktor, zdjęcia zrealizował Nikodem Marek. Film został zrealizowany w Warszawie (m.in. w Ogrodzie Botanicznym w Powsinie i Pałacu Kultury i Nauki). Utwór muzyczny użyty w filmie to Celeste – Stop this flame.