Polska marka odzieżowa ECHO nie przestaje zaskakiwać, tym razem w swojej najnowszej jesiennej kampanii „9 to 5” prezentuje unikalną kolekcję inspirowaną silną, świadomą kobietą nie bojącą się wyzwań niczym Jane Fonda w filmie “9 to 5”. Kolekcja stanowi kwintesencję najgorętszych trendów połączonych z maksymalnym komfortem użytkowania. Zabawa modą bez sztywnych reguł, przy maksimum swobody i komfortu, by móc wybierać z kolekcji ECHO wszystko co najlepsze.
Fascynacja trendami, wygodą, poszukiwanie ciekawych inspiracji, odkrywanie nowych faktur to główne zadania ECHO. Według marki kodem nadchodzącej jesieni będą nie tylko stonowane kolory i desenie, ale też lekkie nowoczesne formy. Prezentowana najnowsza kampania „9to5” to to hołd złożony pewnej siebie kobiecie, która nie boi się podejmować wyzwań i potrafi zachować balans pomiędzy życiem zawodowym, a prywatnym. Twardo stąpa po ziemi i niczym Jane Fonda w filmie “9 to 5”,z klasą i stylem stawia czoła codziennym wyzwaniom. Współczesna bizneswoman, ponad wszytko ceni sobie komfort i dobre samopoczucie, odzwierciedla to jej garderoba. Najnowsza kolekcja ECHO to zabawa trendami, inspiracja stylem kobiet biznesu z lat 80-tych. Propozycją są naturalne, stonowane kolory w odcieniach zimnej szarości przechodzącej w ciepłe beże, czerni i ecru traktowanych jako bazę kolekcji. Przełamanie współczesnej uniwersalnej klasyki dynamicznymi deseniami zaadoptowanymi na naturalnych tkaninach.
Kolekcja „9to5” to kontynuacja idei marki, w myśl wielosezonowego użytkowania ubrań. To trendowa podpowiedź kompromisu pomiędzy dreesscodem office, codziennym outfitem, a stylizacją na wyjątkowe okazje. Utrzymana w duchu kobiecości i klasyki sesja wizerunkowa stanowi ilustrację kolekcji, oddaje ona jej kobiecy charakter spójny ze stylem marki. Przełamuje paradoksalnie łagodną kobiecość stanowczymi formami i dynamicznymi deseniami. Łączy surowy klimat klasyki z powiewem jesiennych trendów. Efekty sesji z pewnością zainspirują do modowych eksperymentów.
Kolekcja dostępna w sprzedaży na: www.echoshop.pl