W najnowszej kampanii marki Elementy króluje denim. Oversize’owe kurtki i świetnie skrojone dżinsy to modele doskonale znane klientkom brandu. Dopasowane do różnych typów sylwetki, wykonane z wysokiej jakości materiałów denimowe projekty już od kilku sezonów stanowią znak rozpoznawczy marki. W jesiennej sesji Elementy łamią stereotypy i udowadniają, że dobór idealnej pary dżinsów nie musi być trudny – najważniejsze, aby czuć się w nich wygodnie i komfortowo.
Bohaterką najnowszej kampanii marki Elementy jest San Frey, przedstawicielka pokolenia Z, która wraz z przyjaciółkami pokazuje co dla nich oznacza “idealna para dżinsów” i jak ją znaleźć. A jak je stylizować? Według własnych preferencji, na swój niepowtarzalny sposób. Perfekcyjnie skrojona kolekcja daje możliwość wyboru po to, by każda kobieta mogła znaleźć w ofercie swoje nowe ulubione dżinsy – nieważne czy będą one dopasowane, bardziej oversize, dłuższe, z podwiniętymi nogawkami czy z wyższym stanem. Najważniejsze jest to, aby czuć się w nich swobodnie, komfortowo, ale przede wszystkim pewnie – bez względu na rozmiar czy wzrost. “To nie ty musisz dopasowywać ubrania, one muszą do ciebie pasować, jak tylko chcesz”, mówi San Frey.
PONADCZASOWA KLASYKA I ODPOWIEDZIALNA PRODUKCJA
W ofercie marki dostępne są trzy modele dżinsów: JJ Jeans, SISI oraz MIMI w różnych odcieniach dżinsu oraz w rozmiarach od XXS do XL. Dodatkowo model MIMI można kupić w dwóch długościach – regular oraz long. Denimową kolekcję uzupełniają dwa modele kurtek – oversize oraz trucker.
Wszystkie ubrania z kolekcji DENIM są uszyte i wykończone w Polsce z certyfikowanej, częściowo recyklingowanej bawełnianej przędzy. Każdy egzemplarz sygnowany jest dodatkami wyprodukowanymi lokalnie – napami, guzikami i metką z ręcznie tłoczonej, wegańskiej skóry.
Kredyty do zdjęć:
Zdjęcia: Magda Uherek / Made It. Management
Bohaterki: San Frey / Made It. Management, Paola Kazadi / Made It. Management, Nela / AS Management
Produkcja: Anna Zawada & Magda Uherek / Made It. Management