Dla fanek sportów ekstremalnych i pięknej opalenizny. Dla wielbicielek życia towarzyskiego w modnych kurortach, wieczorów na dzikich plażach i tych zakochanych w szumie fal. Kolekcja „Wild nature” marki Dalia Lingerie, to sensualna podróż po bajkowym Archipelagu Wysp Kanaryjskich.
Kolekcja marki Dalia nawiązuje do hipnotycznego piękna natury i jej nieprzewidywalności. To odbicie złotego piasku i wulkanicznych skał wyspy Lanzarote, która stała się tłem dla kampanii marki. Jej ciekawy krajobraz doskonale wpisał się w klimat kolekcji.
„Wild nature” to kilkanaście strojów kąpielowych w pięciu zróżnicowanych wzorach i krojach dopasowanych do różnych typów sylwetek. W końcu kobiecość to nie wiek, czy rozmiar. Charakterystyczne dla stylu retro grochy zastąpiono printem imitującym cyrkonie, geometryczne kształty nabrały kontrastujących barw, a koronki w piaskowym kolorze zestawiono z granatową głębią morza. Zamiast skąpego bikini, Dalia proponuje bardziej zabudowane modele dla lepszego podtrzymania pełnych kształtów. Wśród propozycji znalazły się również klasyczne stroje jednoczęściowe, eksponujące biust i talię.
Kolekcję zaprojektowała współpracująca z Dalią od kilku sezonów Maja Madej. Kampanię sfotografowała Antonina Dolani, mająca w swoim dossier m.in. publikacje w brytyjskim i włoskim wydaniu magazynu Vogue, L’Officiel Thailand, Zwierciadle, Grazii, Cosmopolitanie czy JOY-u. Twarzą kampanii została Paula Bułczyńska, seksowna i dziewczęca modelka z agencji Gaga Models.