Freakylicks – nowy brand na mapie polskiego street wear’u

W miejscu gdzie łączy się moda ze streatwear’em pojawia się nowa marka – Freakylicks. Brand dla silnych i pewnych siebie kobiet z pasją, którą jest… po prostu życie. „Welcome To The Good Life“ to premierowa kolekcja wiosna/lato 2016, którą Freakylicks pewnie stawia pierwsze kroki w branży.

Freakylicks swoją pierwszą kolekcją „Welcome To The Good Life“ wita się na polskim rynku streatwearowym i otwiera klub kobiet silnych, pewnych siebie i seksownych, które cenią sobie swój indywidualny styl – bycia i życia! Bo przecież nie samymi ubraniami się żyje i nie sama kolekcja tworzy markę. Nie bojąc się ryzykownych tez, Freakylicks już na swoich początkach stawia przede wszystkim na klimat i charakter. Do sklepu internetowego mają trafiać kobiety, które poczują je na tyle, by sie pod nimi podpisać.

Zdjęcia z pierwszego lookbooka oraz kampanii Freakylicks, które wykonał Łukasz Dziewic mówią więcej o marce niż słowa – radość, energia, świeżość, aktywność i pasja. Ubrania marki mają sprawić, że kobieta patrząc w lustro widzi to samo w sobie. Czuje się dobrze w swojej skórze! Czuje się komfortowo i seksownie. W kolekcji jest więc zawarte to, co definiuje modę miejską.

Freakylicks to w 100% polska marka, która stawia na jakość materiałów, wykonania i wykończeń. Przywiązanie do detali widać w każdym projekcie, od basebolówki „Welcome To The Good Life“ po modny w tym sezonie denim – szorty i kamizelkę z autorskimi grafikami. Zresztą te są znakiem rozpoznawczym marki i tworzą jej indywidualny, niepowtarzalny styl. Jak go opisać? Lepiej zobaczyć wchodząc na fanpage marki facebook.com/freakylicks lub lookbook, według którego można przeglądać stylizacje.