Nic nie rozbudza zmysłów równie skutecznie, jak upajająca woń kwiatów. Różany ogród przepełniony zmysłową aurą tajemnicy – właśnie ta sceneria stanowi tło dla wiosenno-letniej kolekcji Mohito. Twarzą kampanii została piękna Anna Jagodzińska, uchwycona w sensualnych, a zarazem pełnych lekkości kadrach przez Mateusza Stankiewicza.
– Romantyczność, zwiewność i delikatność to wiodące hasła nadchodzącego sezonu. W Mohito także ulegliśmy tej urzekającej atmosferze i stworzyliśmy kolekcję, która odzwierciedla romantycznego ducha nowoczesnej, znającej swoją wartość kobiety – mówi o nowej kampanii Mohito Karolina Sołtan główna projektantka marki. – Hasła przewodnie linii to przełamane bielą pastele, eteryczne falbanki – tworzące żywe, falujące struktury oraz koronkowe, kwiatowe ornamenty. Wszystkie te elementy sprawiają, że propozycje Mohito doskonale wpiszą się w scenerie modnych wakacyjnych kurortów, zarówno w trakcie dnia jak i nocą. – Dzięki zabawie przezroczystościami i ażurami kolekcja jest jednocześnie subtelna i seksowna – uwodzi nas swoim czarem niedopowiedzenia.
Twarzą kolekcji została topmodelka Anna Jagodzińska, jedyna jak do tej pory Polka, której twarz zdobiła okładkę amerykańskiej edycji pisma „Vogue”. Skąpana w płatkach róż sesja zdjęciowa stanowi pierwszy etap szerszej kooperacji modelki z Mohito. O jej kolejnych odsłonach marka będzie informować sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.
Dopełnieniem kampanii wizerunkowej jest film zrealizowany przez Piotra Krzymowskiego, utalentowanego absolwenta Central Saint Martins, który na swoim koncie ma m.in. współprace z magazynami „Vogue”, „Elle” czy „Marie Claire” oraz żywymi ikonami modelingu: Anją Rubik, Amber Vallettą, Karen Elson, Evą Herzigovą oraz Karoliną Kurkovą.
Część kolekcji Mohito wiosna-lato 2016 jest już dostępna w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym mohito.com. Pozostałe będą pojawiać się w sprzedaży stopniowo na przestrzeni kolejnych tygodni.