Made by Sarenza – marka prosto z Paryża, stworzyła kampanię nowej kolekcji, którą sfotografowała Fiona Torre. To już czwarta kolekcja marki Made by Sarenza, wyprodukowana z największą starannością w Hiszpanii i Portugalii. Kampania marki na sezon wiosna-lato 2016 wniesie do sklepu internetowego Sarenza powiew świeżości i zabawy.
„W tym sezonie rozpoczynamy nowy rozdział” mówi Anne-Estelle Philemont-Montout – Dyrektor Artystyczna Sarenza. „Made by Sarenza to przede wszystkim opowieść o kobiecym stylu. Marka stworzona w Paryżu dla każdej z nas”. Udało nam się stworzyć piękne modele, które są bardzo charakterystyczne dla marki, zarówno pod względem wzorów, jak i formy. Marka Made by Sarenza staje się coraz bardziej rozpoznawalna, do tego stopnia, że niektóre modele z poprzednich kolekcji już stały się kultowe. Dlatego też pojawiają się one również w nowej kolekcji, w odświeżonym wydaniu.
Z sezonu na sezon w naszej ofercie pojawiają się coraz ciekawsze motywy, które potrafią zaskakiwać: połyskujące, metalizowane tkaniny w kolekcji Made by Sarenza – wiosna lato 2015, pepitka
w kolekcji jesień-zima 2015, a obecnie nadszedł czas na motyw krewetek z cytryną w najnowszej kolekcji wiosna-lato 2016. „Każda kolejna kolekcja jest bardziej odważna od poprzedniej – możemy sobie na to pozwolić głównie dzięki temu, że coraz lepiej znamy klientki „Made by Sarenza” oraz wiemy, że są one gotowe na kolekcję eleganckiego obuwia z nutą pop-artu”
Nowa kampania pokazuje jak ewoluowała marka. Zdjęcia wizerunkowe z tej kolekcji ilustrują motywy, które dostarczyły inspiracji i tworzą ciekawy mix z elementami nawiązującymi do początków marki. Wpływ paryskich inspiracji jest obecny poprzez pojawiające się często nawiązania do motywów architektonicznych miasta oraz stylu paryżan, co w połączeniu z elementami charakterystycznymi
z poprzednich kolekcji, daje wersję dużo bardziej dojrzałą. Anne-Estelle Philemont-Montout ukierunkowała fotografkę – Fionę Torre w stronę artystycznej postawy „shoe-first” dlatego też efekt współpracy to zdjęcia z dużą dawką intelektualnej elegancji oraz elementami zaskoczenia w postaci nieoczekiwanych detali. „Moimi inspiracjami są Lou Doillon i Léa Seydoux – zawsze mam je na uwadze, gdy próbuję wyrazić nasz paryski styl – wyrafinowany, który pozostaje idealny na co dzień, z lekką nutą impertynencji”, dodaje Anne-Estelle Philemont-Montout.
Po raz pierwszy w ciągu krótkiego okresu istnienia marki, znany fotograf współpracuje przy kampanii Made by Sarenza: Fiona Torre pracuje dla magazynu Jalouse i jest fotografem American Apparel oraz Amelie Pichard. Dzięki niej w kampanii udało się zrealizować zabawny nastój z odrobiną powagi, który idealnie odzwierciedla ducha każdej kolekcji marki.