Nasycone kolory, charakterystyczne wzory i oryginalne desenie – nowa kolekcja Wólczanki na wiosnę i lato 2016 jest wyrazista i przebojowa. Autorzy kampanii reklamowej postanowili jednak dodatkowo zintensyfikować siłę jej oddziaływania na zmysły. Efekt?
Pomysł był prosty. Niezwykłe barwy i wyszukane motywy kwiatów, grochów, mikrowzorów czy cyfrowych nadruków kolekcji przeniesiono bezpośrednio na tło fotografowanych modeli i koszul. Czasem, jak w przypadku nieregularnych deseni, przypominających odbite w kolorowej farbie łapy zwierząt lub żartobliwego motywu słońca w okularach przeciwsłonecznych, wzory zmultiplikowano. Czasem, na przykład na zdjęciach koszul ozdobionych graficznym nadmorskim krajobrazem, wzór powiększono. Gdzieniegdzie, jak w przypadku pasiastych koszul sfotografowanych na tle w wyraziste grochy, posłużono się grą kontrastem, kiedy indziej zaś wzór koszuli idealnie został powtórzony na ścianie, łącząc się z modelem w jedną, spójną płaszczyznę i oszukując oko.
Są też i inne zaskoczenia. Biała, klasyczna koszula Wólczanki posłużyła jako element stroju ślubnego – zarówno u panny młodej, w tiulowej spódnicy, romantycznym wianku i z bukietem różowych róż, jak i u pana młodego, zapinana na eleganckie spinki i zwieńczona wytworną muchą.
Bez względu na zastosowany zabieg wizualny czy stylistyczny, kampania Wólczanki intryguje i przyciąga uwagę. Jednak wdzięczny i beztroski charakter sesji jest również zasługą promujących kampanię modelek – Oli Rogowskiej, Marty Piepiory i Justyny Stolarczyk oraz modeli Błażeja Kutyły i Jensa Langenfurtha.
Autorką zdjęć kampanii jest Iza Grzybowska. Za stylizację fryzur odpowiedzialni byli Łukasz Pycior i Adam Szaro. Makijaż wykonali Julita Jaskółka oraz Paweł Bik. Zdjęcia zakulisowe zrobił Łukasz Wajszczyk.