Walentynkowa kampania Łukasza Jemioła

Z okazji nachodzących Walentynek Łukasz Jemioł przygotował linię koszulek z myślą o zakochanych. Do udziału w wizerunkowej sesji zdjęciowej zaprosił pary, które tworzą zgrane duety na co dzień. Kampania składa się z siedmiu czarno-białych zdjęć autorstwa Piotra Sitarskiego.

Po pierwsze Miłość

Moda Damska  Walentynkowa kampania Łukasza JemiołaBohaterami sesji walentynkowej zostali Bogna Sworowska z Rafałem Olbińskim, topowe małżeństwo w świecie modelingu Marta Dyks i Borys Starosz, piosenkarka i reżyserka Maria Sadowska z muzykiem Adrianem Łabanowskim, modelka Justyna Michalska ze sportowcem Mariuszem Szemisem oraz model Fouad z partnerem.

Duety nowej kampanii Jemioła, choć są partnerami w życiu, to nie tylko zakochane pary. Przed obiektywem pozowały także partnerki biznesowe – architektki Mood Works Karina Snuszka i Dorota Kuć oraz stylistka Alicja Napiórkowska z psem.

Po drugie Emocje

Łukasz Jemioł: „Linią na Walentynki wprowadzamy wzory t-shirtów, które zapowiadają nową kolekcję. Na koszulkach pojawią się motywy anatomicznego serca przebitego komiksową strzałą i rysunkowe dłonie. Jak w każdej kolekcji Basic są też hasła. Tym razem Best i Lovers dla świetnych kochanków.”

Po trzecie Zaufanie

Moda Damska  Walentynkowa kampania Łukasza JemiołaT-shirty Łukasz Jemioł Basic to niezmiennie połączenie prostej formy z surowym wykończeniem i przyjemnym w dotyku materiałem.

 
Cena t-shirtów to 219 zł. Łukasz Jemioł przygotował także specjalną ofertę dla par na koszulki z hasłami Best i Lovers.

Cena koszulki w komplecie to 199 zł.

 

 

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here