Przedstawiamy najnowszy lookbook marki Reserved, na który złożyły się najmodniejsze trendy sezonu. Trzy inspirujące linie wzajemnie się uzupełniają, tworząc spójną i bogatą propozycję dla każdej wielbicielki mody.
1970’s Luxe
Wyrafinowana intelektualistka, elegancka urzędniczka czy po prostu amatorka szlachetnych tkanin? Trudno powiedzieć, który typ kobiety zainspirował projektantów do stworzenia tego wyjątkowego looku. Jest luksusowo, w klimacie retro i bardzo praktycznie. Podstawa to fasony z lat 70 – golfy, spodnie “dzwony”, tuniki, koszulowe bluzki czy płaszcze – poncho. Kolorystyka jest zgaszona, ożywiona jedynie akcentami ceglastej czerwieni. “70’s luxe” to idealne stylizacje do biura i wszędzie tam gdzie potrzebna jest nutka formalizmu połączona z modowym sznytem.
Modern Utility
Nowocześnie i praktycznie – nazwa tej linii mówi wszystko. Trend ten nie oznacza jednak nudy, a zupełnie nowe fasony i bardzo modną stylizację bez epatowania kokieterią. Zapominamy o wysokich obcasach, czy niewygodnych miniówach I koronkach, od teraz nosimy się wygodnie i skromnie, ale stylowo! Utylitarne komplety, wygodne swetry o wyrazistym motywie pasów, czy klasyczna czerń to tylko wybrane elementy tej bogatej linii. Ubrania są klasyczne, dobre na co dzień, do pracy lub szkoły, na zakupy i na weekendowe spotkania z przyjaciółmi.
Girly Street
Najbardziej frywolna odsłona trendu na lata 70. Czerpie z mody ulicznej, a także klimatów grunge. Wykorzystuje dżins jako must – have każdej młodej fashionistki. Do tego pastelowy róż i sprawdzone fasony mody miejskiej – ogrodniczki, kurtki parki, czapeczki “beanie”, koszule i sportowo – militarne kurtki. Świeży bezpretensjonalny miks tendencji, który sprawdzi się gdy chcemy uzyskać efekt nowoczesnej stylizacji “instant”. Dla młodych, pewnych siebie kobiet które lubią łączyć w garderobie elementy męskie i damskie.
Zdjęcia: Agata Pospieszynska | AF Photo
Stylizacja: Ina Lekiewicz | AF Photo
Makijaż: Wilson | Warsaw Creatives
Fryzury: Michał Bielecki | Warsaw Creatives
Modelka: Hanna Sorheim @ Viva London
Produkcja sesji: Warsaw Creatives
Dyrektor ds. marketingu marki Reserved: Agnieszka Łabuszewska
Dyrektor artystyczny marketingu marki Reserved: Adam Babinek