Kolorowa geometria lat 60. w nowym wydaniu

Midori Feminine Fashion to polska marka, która od dziewięciu lat ubiera kobiety w różnym wieku, z różnymi gustami. W jej kolekcjach dominują sukienki  o krojach celebrujących zarówno dojrzałą, jak i dopiero rozkwitającą kobiecość. W najnowszych propozycjach Midori znajdziemy melanż kolorów i kształtów, z którego powstają ubrania modne, a jednocześnie ponadczasowe.

Geometryczne cięcia, wiosenne pastele na dzień czy intensywne barwy na wieczór, rozmaite faktury i kształty – to różnorodność, która ożywi każdą garderobę. Tym razem, prócz sukienek, Midori proponuje lekkie wiosenne płaszcze w stylu Twiggy i krótkie ramoneski, będące lepszą wersją tych kultowych z lat 70. XX wieku. Widać również wyraźne inspiracje elegancją lat 60., połączoną z kontrastowym bogactwem barw epoki dzieci kwiatów. Właśnie dlatego większość projektów z powodzeniem mogłaby służyć jako kostiumy do popularnego serialu „Mad Men”.  Nie znaczy to jednak, że panie gustujące w bardziej casualowym looku nie znajdą nic dla siebie – przeciwnie, marka zaprojektowała również dresowe sukienki na co dzień.

Kolorowa geometria lat 60. w nowym wydaniu

Zapraszamy do pobierania packshotów na stronie www.vertigo.waw.pl . Modele z kolekcji są do wypożyczenia w Agencji PR-owej i showroomie Vertigo przy ulicy Bema 65 w Warszawie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj