Czarne, stalowe kraty z taśmami LED oraz panele ścienne z ekskluzywnych materiałów są intrygującymi i charakterystycznymi elementami nowego konceptu sklepu i odzwierciedlają konsekwentną filozofię designu HUGO BOSS: współczesną i wyrafinowaną.
Czarne profilowania kontrastujące z barwionym na brązowo szkłem wyrażają pewność siebie i nowoczesny dynamizm marek grupy modowej HUGO BOSS, podczas gdy lustrzane powierzchnie o wysokim połysku odzwierciedlają ich czystą, klasyczną elegancję. Ogólna przestrzeń jest doskonałym miejscem aby stworzyć pełne, 360 stopniowe doświadczenie dla klientów. Prawdziwie wizjonerskim, głównym elementem jest „objet de lumière”, czyli współczesna interpretacja wielkiego żyrandola oraz łączący formę i funkcję zjawiskowy osprzęt, pozwalający na dynamiczne połączenie pięter salonu. Siła i przejrzystość nowego wnętrza tworzą idealne miejsce do przybliżania ducha każdej z marek HUGO BOSSA klientom. Ten wyróżniający się, wyrafinowany, czysty i nowoczesny design, jak i również topowa lokalizacja w kluczowej dla handlu i biznesu dzielnicy miasta zapewnią niepowtarzalne zakupowe przeżycie.