Diverse Woman – nowy koncept sieciówki

Polska marka Diverse wprowadza nową strategię dotyczącą salonów stacjonarnych – podział na butiki Diverse Man i Diverse Woman z ofertą dedykowaną konkretnej grupie Klientów. Nowe salony pojawiły się w wybranych lokalizacjach w Polsce, budząc zainteresowanie Klientów. 

Diverse Woman to nie tylko bogata oferta modnych ubrań i dodatków dla Pań ale i nowoczesne, jasne przestrzenie, uzupełnione o minimalistyczne dodatki, które nadają całemu wnętrzu lekkości i kobiecego charakteru. Design wnętrz oparty na harmonii jasnych kolorów – bieli, beżu i szarości sprawia, że salony wyróżniają się na tle konkurencji subtelnością i spójnością wnętrza i aranżacji produktów. Nowy koncept oferuje Klientkom także kolekcje bogatsze pod względem wielkości asortymentu oraz ilości odważnych, silnie osadzonych w trendach fasonów.

Marka, dotychczas w głównej mierze skierowana do mężczyzn, nadal pozostanie zakorzeniona
w ekstremalnym klimacie Diverse Extreme Team, w którym króluje siła i podwyższony poziom adrenaliny. Choć kobieta zawsze była obecna w świecie Diverse, obecnie marka wyraźniej niż kiedykolwiek wsłuchuje się i odpowiada na potrzeby damskiej części swoich Klientów.

Nowy koncept stanowi uzupełnienie aktualnej strategii marketingowej marki. Diverse od lat stawiało sobie za cel promocję nie tylko mody, ale i określonego stylu życia. Firma znana ze spektakularnych przedsięwzięć w ramach projektu Diverse Extreme Team, planuje w najbliższych sezonach działania aktywnie wspierające hasło nowej idei zaadresowanej do kobiet. Diverse Your Life to kampania promująca kobiety świadome swoich potrzeb, pełne pasji, ceniące lepszą jakość życia i poszukujące różnorodności.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj