Wiosenna kampania Danatella Oscarioni

Koktajlowe sukienki, fasony w stylu Brigitte Bardot, klasyczne zestawy w tonacji beżu i czarno-białych nadruków oraz marynistyczne motywy – tak można podsumować najnowszą kolekcję marki Danatella Oscarioni, która od kilku dekad pozostaje wierna tradycji, nie ustępując przy tym kroku najnowszym trendom.

Klasyka i nowoczesność

Nowoczesne wzornictwo, uniwersalne rozwiązania i wysokiej jakości tkaniny to niezmiennie główne atuty wszystkich kolekcji marki. Wiosenno-letnia propozycja Danatella Oscarioni składa się z trzech linii, których wyodrębnienie pozwoliło stworzyć bogatą ofertę dla kobiet o różnych upodobaniach. Linia Klasyczna urzeka prostymi formami. Garnitury i kostiumy, które zawsze pojawiają się w kolekcjach marki, przybrały tym razem stonowane barwy, a sukienki odszyte zostały z wysokogatunkowego lnu. Delikatne drapowania i staranne wykończenia to detale dodające charakteru nawet najprostszym stylizacjom.

Printy kontra Marines

Linia koktajlowa zaskakuje barwnymi printami, nawiązującymi do kultury wchodu i antycznej architektury. Im dalej, tym coraz bliżej gorącego klimatu safari, drapieżnych jaszczurek i tropikalnej roślinności. Linia Marines to przypływ modnego w tym sezonie błękitu, czerwieni zachodzącego słońca i bieli egzotycznych plaż. Obok kapitańskiej kurtki pojawia się w niej taliowany żakiet zapinany na klamrę przypominającą żeglarską szeklę, spodnie z ozdobnymi zamkami i sukienka z haftowanym symbolem kotwicy.

Realizacja

Autorem zdjęć do najnowszej kampanii marki został już po raz trzeci Piotr Domagała, fotograf współpracujący na co dzień z magazynami „InStyle” i „HOT Moda”. Makijaż wykonała Aleksandra Foka Przyłuska, pracująca m.in. dla magazynów „Elle”, „K-Mag” i „Malemen” oraz marek odzieżowych. Twarzą kampanii została Anita Sikorska, znana fotomodelka występująca również w reklamach telewizyjnych i teledyskach, m.in. kontrowersyjnego amerykańskiego rapera Pitbulla. Ostatnio zaangażowała się także w głośny, charytatywny projekt „Kalendarz Sportowy 2015”, prezentujący sylwetki nagich sportsmenek, z którego dochód przeznaczony zostanie na młodych sportowców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here