Kolor i druk jest punktem wyjścia nowej kolekcji CONFASHION. Wiosna/lato 2015 to dzianiny z lekkiej, bawełnianej przędzy oraz geometryczna linia szyta. Projekty uzupełnione autorskimi, cyfrowymi nadrukami to zaproszenie do łamania panujących reguł, tytułowego dresscode’u.
Nazwa kolekcji nawiązuje do filmu Gaspara Noego, w którym życie w Tokio nabiera kolorów i jeszcze większego tempa. Intensywne barwy i ich rozbielone odbicia stały się spiracją. Ubrania z kolekcji to zaproszenie do podążania za swoimi pragnieniami wbrew regułom, pozbycia się z góry narzucanego kostiumu – przełamania ustalonego dresscode’u. Enter the void, czyli wejście w pustkę, jako stan wyzwolenia umysłu.
Charaktersytycznym motywem kolekcji są nadruki zaprojektowane przez twórczynię marki, które pojawiają się zarówno na dzianinach, tkaninach jak i akcesoriach. Kolorowe i niejednoznaczne korespondują z użytą formą i materiałem.
Fasony tej kolekcji opierają się na kontrastach: oversizowe sukienki z dżerseju i dopasowane dzianinowe, krótkie i długie plisowane spódnice z mocnym printem, swetry z oplatanej przędzy, zapinane na gruby plastykowy zamek, a także bluzy z przyszywanymi ręcznie elementami wykonanymi z pleksi, nawiązującymi do neonowych, miejskich świateł. Czarny płaszcz z wiskozy przypominający kimono, z dużym nadrukiem na plecach i łączonymi z tyłu kieszeniami, to wariacja na temat klasycznego trenczu.
Cała kolekcja na tle innych, małych polskich marek, wyróżnia się mocnymi kolorami i autorskim podejściem do mody.
Autorem sesji wizerunkowej i lookbooka jest Kamil Strudziński, który poza pracą realizuje projekty fotograficzne, pokazywane w galeriach sztuki.
Fot. Kamil Strudziński / www.strudzinski.com
Modelka: Paula / United for Models
Makijaż: Paulina Kurowiak
Stylizacja: Kinga Król, Maja Meller
Włosy: Kinga Francuz
buty: HEGO’S MILANO