Esprit Bodywear, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, otworzyła swój pierwszy salon w Polsce. Na 65 m2 powierzchni w Galerii Krakowskiej na poziomie +1, klienci znajdą wysokiej jakości bieliznę dzienną, bieliznę nocną oraz kostiumy kąpielowe.
Międzynarodowa marka Esprit obecna na polskim rynku od kilkunastu lat zyskała wielu zadowolonych i wiernych klientów. Firmowe sklepy każdego dnia odwiedza kilkadziesiąt tysięcy osób, które cenią sobie zarówno wysoką jakość, jak również atrakcyjny, różnorodny asortyment. Z myślą właśnie o nich powstał pierwszy w Polsce salon z bielizną Esprit Bodywear. Na 65 m2 powierzchni w Galerii Krakowskiej na poziomie +1, klienci znajdą wysokiej jakości bieliznę dzienną, bieliznę nocną oraz kostiumy kąpielowe.
Klienci na całym świecie cenią Esprit za nowoczesne spojrzenie na klasykę, ponadczasowość, kolekcje nawiązujące do najnowszych trendów oraz niewymuszony, naturalny styl. Otwarcie pierwszego salonu w Galerii Krakowskiej umożliwi kobietom zakup bielizny cenionej marki – podkreśla właścicielka salonu Małgorzata Stacherek.
Bardzo cieszymy się, że pierwszy w Polsce sklep Esprit Bodywear otworzył się właśnie w Galerii Krakowskiej. Oferta marki doskonale odpowiada na potrzeby naszych klientów – mówi Ryszard Wysokiński, Dyrektor Centrum Galerii Krakowskiej.
Sam pomysł wdrożenia bielizny do asortymentu marki Esprit powstał w 1996 roku w Kalifornii. Inspiracją do stworzenia pierwszej kolekcji były potrzeby kobiet i ich marzenie o bieliźnie, która niczym druga skóra, idealnie dopasowuje się do sylwetki i podkreśla jej atuty. Asortyment marki skierowany jest przede wszystkim do kobiet otwartych, doceniających komfort i wygodę. Kolorystyka dopasowana została do najnowszych trendów w modzie. W ofercie klienci znajdą m.in. unikatowe biustonosze od rozmiaru 65 czy staniki z zapięciem krzyżakowym. Atutem marki jest fakt, że nowe kolekcje pojawiają się co miesiąc, dzięki czemu klienci mają możliwość zakupu bielizny zgodnej z obowiązującymi trendami.
Marka Esprit powstała w 1968 roku w San Francisco, kiedy Susie i Doug Tompkins zaczęli sprzedawać ubrania ze swojej przyczepy. Trzy lata później marka produkowała już siedem linii produktów. Dziś marka dostępna jest w 44 państwach na pięciu kontynentach. Międzynarodowy zespół projektantów przekłada cechy Esprit na stałe kolekcje w sposób zdecydowany, stylowy, naturalny i zmysłowy. Esprit zachowuje odpowiednie proporcje jakości produktu do ceny, kreując styl milionów osób na całym świecie.