Cherries – poza modowym schematem

Polski rynek mody wciąż idzie do przodu. Co chwilę powstają marki skierowane do innej grupy docelowej. Przetrwają jednak tylko najlepsi, Ci którzy trafili w lukę na modowym rynku. Niedawno powstała marka Cherries, której projektantka Aleksandra Adamczewska – Krych zainspirowana własną osobą, skierowała swoja ofertę do kobiet pracujących w dużych firmach i korporacjach, gdzie dress code jest dosyć wyraźnie określony.

Sama projektantka zdradza: „Modą interesowałam się od zawsze. Już podczas studiów prawniczych, w mojej głowie pojawiały się pierwsze pomysły i pierwsze kroje. Oczywiście poza pomysłami nie miałam wówczas czasu na nic więcej. Pracując już w zawodzie zauważyłam, że na naszym rynku jest niewiele rodzimych marek skierowanych do kobiet dbających o elegancki wygląd w pracy, ale znudzonych klasycznymi żakietami. I tak postanowiłam wziąć sprawy we własne ręce i zrealizować swoje pomysły. Tak się akurat złożyło, że plany te zbiegły się z moim nowym życiowym zadaniem, jakim było zostanie mamą. To dzięki dziecku zdecydowałam się na odważny ruch – zrezygnowałam z pracy zawodowej na rzecz projektowania.” Trzymamy kciuki i będziemy bacznie obserwować rozwój Cherries.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj