Lee® docenia polskiego konsumenta, stawiając na zmiany i mocny rozwój w 2014 roku. Kultowa amerykańska marka obchodzi w tym roku 125-lecie swojego istnienia, wprowadzając z tej okazji wiele nowatorskich rozwiązań.
Sklep, który został otwarty 10 września w Arkadii w Warszawie jest pierwszym samodzielnym salonem Lee® nie tylko w Polsce, ale także w tej części Europy. Sieć sklepów marek Lee® i Wrangler, które są w większości duobrandowe, liczy w Polsce ponad 200 punktów sprzedaży. Sklep, oprócz regularnych kolekcji, które są dostępne w całej sieci sklepów Lee, oraz kolekcji jubileuszowej, proponował będzie kolekcję o nazwie 101, dla prawdziwych miłośników denimu i marki Lee®, bo modele proponowane w tej linii oparte są na historycznych modelach z początku ubiegłego wieku.
Marka Lee® należy do VF Corporation – największej na świecie firmy odzieżowej. Odział polski, VF Polska Distribution, przyjął taki model dystrybucji, w którym marka Lee® dzieli przestrzeń sklepu wraz z inną marką z portfolio VFC, marką Wrangler.
Samodzielny salon Lee® w Arkadii podkreśla podejście marki do autentyzmu – to spojrzenie na bogate dziedzictwo marki, reinterpretujące znane fasony w nowatorski i finezyjny sposób oraz wykorzystanie wysokiej jakości tkanin i wypracowanie doskonałych krojów gwarantują niezawodność.
Podczas uroczystego otwarcia salonu, poprzedzonego przecinaniem wstęgi i przywitaniem zgromadzonych gości przez samego prezydenta marki Lee International – Gillesa Lamonier, uczestnicy mieli okazję posłuchać dobrej muzyki, skosztować pyszności przygotowanych na tę okazję oraz zrobić zakupy ze specjalną bonifikatą.
Wśród gości, przybyłych na otwarcie salonu Lee pojawili się styliści z prasy konsumenckiej , przedstawiciele mediów B2B oraz dziennikarze z prasy branżowej.
Otwarcie uświetnili też swoją obecnością znani blogerzy: Jestem Kasia, Charlize Mystery, Olga Oktawia, Vanitas, Harel i Rebelfashion.