Kolekcja jubileuszowa z okazji 125-lecia Lee®

Całoroczne świętowanie 125-lecia powstania firmy Lee® obejmuje wiele specjalnych pro­jektów oraz ekscytujących wydarzeń. Na czele listy gości zaproszonych do współpracy z tej okazji stoją wybitne osobowości – projektanci odpowiedzialni za cztery najpopularniejsze metki Lee® – dzięki którym ta kultowa marka dżinsowych ubrań mogła na nowo stworzyć swoje najpopularniejsze fasony i wykończenia. Tak powstała kolekcja jubileuszowa z okazji 125-lecia marki Lee®.

Łączy ich obsesyjna wręcz dbałość o precyzję wykończenia, najwyższą jakość i różnorodność fasonów, wnoszą więc całkowicie nową energię i tworzą cztery odmienne oblicza kolekcji. Każdy z projektantów ma już na swoim koncie własną markę odnoszącą liczne sukcesy, dlate­go jako prawdziwi ludzie czynu doskonale uosabiają oni robotniczy charakter marki Lee®. W tej zacnej grupie znaleźli się: Donwan Harrell, dyrektor kreatywny luksusowej marki odzieży dżinsowej Prps, Emma François z firmy Sessùn produkującej ubrania dla kobiet, Örjan An­dersson, prawdziwy „król dżinsu” ze Szwecji, oraz belgijskie trio Sarah i Carol Piron oraz Gregory Derkenne z Filles à Papa.

Kolekcja męska Lee®: dzięki całkowicie niezależnemu podejściu Anderssona do sztuki projek­towania jego dzieła zyskują współczesny, radosny charakter. Wyraźne i proste efekty sprania łączy się z połatanym i przecieranym czarnym dżinsem – to gwarantuje prawdziwie rockowy look. Örjan z kolei świętuje jubileusz Lee®, stawiając na proste, wąskie fasony uniseks. A wybitny ekspert w dziedzinie dżinsu, Donwan Harrell z amerykańskiej firmy Prps produkującej luksusową odzież męską, dodaje coś od siebie – wprowadza do kolekcji zdecydowane wykończenia i ekscytujące efekty sprania.

Kolekcja damska Lee®: trójka projektantów z Belgii, czyli siostry Sarah i Carol Piron oraz Gregory Derkenne, reprezentujących kultową markę odzieży damskiej Filles à Papa, tworzą seksowne, idealne na nocne wypady na miasto i casualowe projekty. Z pewnością wynika to z zamiłowania całej trójki do amerykańskiej odzieży sportowej, wyraźnego wyczucia umiaru i rock‘n’rollowego stylu. Te elementy zestawiono ze świeżym i kobiecym lookiem Emmy Fran­çois, założycielki paryskiej marki odzieży damskiej Sessùn, której współpraca z firmą Lee® owocuje wniesieniem wyrafinowanego i eleganckiego charakteru do kolekcji. Projektantka czerpie inspiracje z odległych kultur, muzyki, sztuki i kultury second hand – może zbudować ona całą kolekcję wokół drobiazgu czy niewielkiego elementu, który właśnie odkryła. Emma koncentruje się na detalach – to podejście bliskie marce Lee®.

Kolekcja jubileuszowa z okazji 125-lecia marki Lee®, która pojawi się w sklepach w październiku, to wyjątkowa propozycja w świecie dżinsu – podkreślająca zarówno prawdziwie bogaty do­robek marki Lee®, jak i jej postępowy charakter. Jest to idealny finał obchodów 125-lecia powstania firmy, który celebrujemy w doborowym towarzystwie największych współczesnych projektantów znanych na całym świecie.

Bo czym właściwie jest dobra impreza bez dobrych znajomych?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj