27 sierpnia w ramach nowej strategii handlowej kultowa marka odzieży dżinsowej Wrangler otworzyła swój pierwszy sklep w centrum handlowym Arkadia w Warszawie. To pierwszy taki salon nie tylko w Polsce, ale i w tej części Europy. Do tej pory wszystkie sklepy dzieliły powierzchnię z inną marką z portfolio firmy VF Polska Distribution, marką Lee.
Wystrój lokalu o powierzchni 114 m2 opracowano we współpracy z agencją projektową Checkland Kindleysides, specjalizującą się w aranżacji przestrzeni handlowych. Wnętrze dobrze oddaje charakter marki: postarzane elementy metalowe, drewno oraz wyposażenie nawiązują do historii Wranglera i stanowią oprawę dla najnowszych kolekcji ubrań.
Całość jest utrzymana w industrialno- vintage’owym charakterze i dobrze odzwierciedla ducha marki – połączenie jej unikalnego dziedzictwa i nowoczesnego podejścia do kolekcji.
Podczas uroczystego otwarcia salonu, poprzedzonego przecinaniem wstęgi i przywitaniem zgromadzonych gości przez samego prezydenta marki Wrangler International – Fransa Van Zeelanda, uczestnicy mieli okazję posłuchać dobrej muzyki, skosztować pyszności przygotowanych na tę okazję oraz zrobić zakupy ze specjalną bonifikatą.
Wśród gości, przybyłych na otwarcie salonu Wranglera pojawili się styliści z prasy konsumenckiej , przedstawiciele mediów B2B oraz dziennikarze z prasy branżowej.
Otwarcie uświetniła też swoją obecnością aktorka i celebrytka Katarzyna Żak, która jest miłośniczką marki oraz znani blogerzy: Olga Oktawia, Vanitas, Harel i Rebelfashion.