Wrangler: pierwszy samodzielny salon marki Wrangler w tej części Europy!

W ramach nowej strategii handlowej kultowa marka odzieży dżinsowej Wrangler otwiera w Warszawie swój pierwszy samodzielny sklep.

Lokal o powierzchni 114 m2 rozpoczyna działalność od sprzedaży produktów z kolekcji jesień/zima 2014, obejmującej m. in. platformę Denim Performance – innowacyjną kolekcję Wrangler, której ambasadorem został popularny kierowca wyścigowy – Kimi Raikkonen. Wrangler wychodzi także naprzeciw kobietom, inaugurując platformę produktów stworzonych specjalnie dla nich – Live In Denim. W sezonie jesień-zima 2014 Live In Denim obejmuje trzy innowacyjne linie. Shape Keeper to dżinsy elastyczne, które zapewniają komfort noszenia bez utraty fasonu spodni; Silk Soft to prawdziwy dżins w delikatniejszym wydaniu; natomiast Denim Spa to spodnie, które podczas noszenia nawilżają skórę nóg – teraz także w nowym wykończeniu z olejkiem arganowym.

Pierwszy samodzielny sklep marki Wrangler w Polsce, rozpoczynający działalność 27 sierpnia, znajdzie się w popularnym, warszawskim centrum handlowym Arkadia. Sklep cechował będzie nowoczesny wystrój w stylu vintage, opracowany we współpracy z agencją projektową Checkland Kindleysides, specjalizującą się w aranżacji przestrzeni handlowych.

Wnętrze doskonale oddaje charakter marki: postarzane elementy metalowe, drewno oraz wyposażenie nawiązują do wyjątkowego dziedzictwa Wranglera w dziedzinie denimu i stanowią najwyższej jakości oprawę dla najnowszych kolekcji. W dedykowanym systemie do prezentowania dżinsów wykorzystano stal walcowaną, inspirowaną stylem industrialnym, półki zaś wykonano z różnych rodzajów drewna, także z desek z odzysku, w naturalnych odcieniach.

Sklep, który zostanie otwarty w Arkadii w Warszawie jest pierwszy samodzielnym salonem Wranglera nie tylko w Polsce, ale także w tej części Europy. Sieć sklepów marek Lee i Wrangler,  które są w większości duobrandowe,  liczy w Polsce ponad 200 punktów sprzedaży.

Marka Wrangler należy do  VF Corporation – największej na świecie firmy odzieżowej. Odział polski, VF Polska Distribution, przyjął taki model dystrybucji, w którym marka Wrangler dzieli przestrzeń sklepu wraz z inną marką z portfolio VFC, marką Lee. Samodzielny salon w Arkadii będzie odzwierciedlał ducha marki – połączenie jej unikalnego dziedzictwa i nowoczesnego podejścia do kolekcji.

Marek Hińcz, dyrektor zarządzający, VF Polska Distribution, powiedział: „Samodzielny sklep Wranglera to pierwszy salon sprzedaży tej marki w Polsce w takim formacie. Poprzez taką formę ekspozycji firma VF Polska Distribution pragnie zainspirować swoich obecnych klientów, jak również pozyskać nowych pasjonatów marki Wrangler”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj