W ramach nowej strategii handlowej kultowa marka odzieży dżinsowej Wrangler otwiera w Warszawie swój pierwszy samodzielny sklep.
Lokal o powierzchni 114 m2 rozpoczyna działalność od sprzedaży produktów z kolekcji jesień/zima 2014, obejmującej m. in. platformę Denim Performance – innowacyjną kolekcję Wrangler, której ambasadorem został popularny kierowca wyścigowy – Kimi Raikkonen. Wrangler wychodzi także naprzeciw kobietom, inaugurując platformę produktów stworzonych specjalnie dla nich – Live In Denim. W sezonie jesień-zima 2014 Live In Denim obejmuje trzy innowacyjne linie. Shape Keeper to dżinsy elastyczne, które zapewniają komfort noszenia bez utraty fasonu spodni; Silk Soft to prawdziwy dżins w delikatniejszym wydaniu; natomiast Denim Spa to spodnie, które podczas noszenia nawilżają skórę nóg – teraz także w nowym wykończeniu z olejkiem arganowym.
Pierwszy samodzielny sklep marki Wrangler w Polsce, rozpoczynający działalność 27 sierpnia, znajdzie się w popularnym, warszawskim centrum handlowym Arkadia. Sklep cechował będzie nowoczesny wystrój w stylu vintage, opracowany we współpracy z agencją projektową Checkland Kindleysides, specjalizującą się w aranżacji przestrzeni handlowych.
Wnętrze doskonale oddaje charakter marki: postarzane elementy metalowe, drewno oraz wyposażenie nawiązują do wyjątkowego dziedzictwa Wranglera w dziedzinie denimu i stanowią najwyższej jakości oprawę dla najnowszych kolekcji. W dedykowanym systemie do prezentowania dżinsów wykorzystano stal walcowaną, inspirowaną stylem industrialnym, półki zaś wykonano z różnych rodzajów drewna, także z desek z odzysku, w naturalnych odcieniach.
Sklep, który zostanie otwarty w Arkadii w Warszawie jest pierwszy samodzielnym salonem Wranglera nie tylko w Polsce, ale także w tej części Europy. Sieć sklepów marek Lee i Wrangler, które są w większości duobrandowe, liczy w Polsce ponad 200 punktów sprzedaży.
Marka Wrangler należy do VF Corporation – największej na świecie firmy odzieżowej. Odział polski, VF Polska Distribution, przyjął taki model dystrybucji, w którym marka Wrangler dzieli przestrzeń sklepu wraz z inną marką z portfolio VFC, marką Lee. Samodzielny salon w Arkadii będzie odzwierciedlał ducha marki – połączenie jej unikalnego dziedzictwa i nowoczesnego podejścia do kolekcji.
Marek Hińcz, dyrektor zarządzający, VF Polska Distribution, powiedział: „Samodzielny sklep Wranglera to pierwszy salon sprzedaży tej marki w Polsce w takim formacie. Poprzez taką formę ekspozycji firma VF Polska Distribution pragnie zainspirować swoich obecnych klientów, jak również pozyskać nowych pasjonatów marki Wrangler”.