28 kwietnia br. rusza kampania mediowa marki Ray-Ban® pod słynnym już hasłem NEVER HIDE!
W ubiegłym roku komunikowaliśmy jakość i funkcjonalność soczewek. Tego lata skupiamy się na różnorodności wyjątkowych materiałów, z których wykonane są okulary Ray-Ban®.
Nowa kampania marki Ray-Ban® wiosna-lato 2014 podkreśla nie tylko legendarny styl, ponadczasowość, autentyczność, odwagę, ale też wyjątkową technologię i różnorodność materiałów, z których wykonane są okulary Ray-Ban®.
Każdy materiał ma swój charakter i nawiązuje do określonego typu osobowości człowieka.
Twardziel z charakterem? Kwintesencja indywidualizmu? Mistrz kamuflażu? Uosobienie delikatności? Czy gwiazda w błysku fleszy?
W kolekcji okularów przeciwsłonecznych Ray-Ban® każdy znajdzie najbardziej odpowiedni dla siebie model, który pozwoli mu wyrazić siebie.
W kampanii wyróżnione są materiały, z których wykonane są okulary przeciwsłoneczne: stal, skóra naturalna, moro, aksamit i lustrzanki
POKAŻ JAKI JESTEŚ!
STAL
Jesteś zahartowany jak stal i ostry jak brzytwa? Radzisz sobie w każdej sytuacji i lubisz wyzwania z dużą dawką adrenaliny a dreszczyk emocji jest niezbędnym elementem twojego żcyia? A więc jesteś twardzielem z charakterem! Marka Ray-Ban® ma dla ciebie okulary nowej generacji: wycinane laserowo elementy z ultra płaskich arkuszy stalowych oraz klasyczny design. Dostępne w sześciu kolorach.
SKÓRA NATURALNA
Jesteś wyjątkowo wytrwały, idziesz pod prąd i ryzykujesz, aby dopiąć swego? Cenisz sobie wolność i zawsze masz własne zdanie? Jesteś kwintesencją indywidualizmu! Legendarny model Wayfarer w całości pokryty naturalną skórą w klasycznych kolorach: czarnym lub brązowym to okulary dla ciebie!
MORO
Sprytnie dostosowujesz się do każdej, nawet najbardziej nieoczekiwanej sytuacji i wychodzisz z niej bez szwanku? Umiesz poradzić sobie zawsze i wszędzie, nawet w najbardziej ekstremalnych okolicznościach? Jesteś prawdziwym mistrzem kamuflażu! Z nowej kolekcji marki Ray-Ban® mamy dla ciebie model Wayfarer Urban Camouflage zainspirowany trendem „kamuflujących” materiałów. Zauszniki z kultowym, ponadczasowym motywem moro. Dostępne w sześciu wyjątkowych kolorach, od klasycznego khaki po zaskakujące błękity i fiolety.
AKSAMIT
Jesteś subtelny, łagodny i delikatny, cenisz najdrobniejsze przyjemności, które sprawiają, że warto żyć? A więc jesteś uosobieniem delikatności! Model dla ciebie jest absolutnie nowym materiałem w kolekcji Ray-Ban®. Wyraziste kolory, lustrzane soczewki i front miękki jak aksamit. Gradalne soczewki w kolorach pasujących do barwy opraw.
LUSTRZANKI
Lubisz być w centrum uwagi, zwracać na siebie wszystkie spojrzenia, przyćmiewać innych? Kochasz być podziwianym i maryzsz o życiu w świetle reflektorów? Nie ma wątpliwości, że jesteś gwiazdą w błysku fleszy i najlepiej pasują do ciebie kolorowe, lustrzane soczewki zainspirowane stylem i kolorystyką szalonych lat 80-tych. Dostępne w sześciu niepowtarzalnych kolorach, od wyrazistego błękitu po subtelne srebro.
W ramach tegorocznej komunikacji marki na okres wiosenno-letni zaplanowana została:
- kampania prasowa w magazynach life style’owych
- kampania internetowa
- dedykowane materiały POS w salonach optycznych oraz
- globalna platforma społecznościowa marki pod nazwą The Order of Never Hide
Platforma The Order of Never Hide jest dostępna na www.ray-ban.com. Fani marki Ray-Ban® z całego świata mogą podejmować ciekawe wyzwania związane z danym materiałem Ray-Ban® i awansować w rankingu.
Wejdź na wyższy stopień wtajemniczenia marki Ray-Ban®!