RISK made in warsaw i Różena Opalińska stawiają na odBLASK!

fot. Marlena Bielińska. Dziewczyny mają na sobie ubrania RISK made in warsaw. Specjalne podziękowania dla Studia Las za możliwość przeprowadzenia sesji.Kampania społeczno-edukacyjna Autostrady Wielkopolskiej SA

Ruszyła kampania społeczno-edukacyjna pod hasłem „A2, że bezpiecznie. Postaw na odBLASK!”. W ramach akcji została zorganizowana sesja zdjęciowa z udziałem RISK made in warsaw oraz stylistki, redaktor naczelnej ROstyleandlife.com Różeny Opalińskiej, z kamizelką odblaskową w roli głównej. Niestandardowa i nowoczesna formuła akcji adresowana jest głównie do ludzi młodych. Celem działań jest budowanie świadomości w zakresie zachowania bezpieczeństwa na drogach. Inicjatorem kampanii jest Autostrada Wielkopolska SA.

Antonina Samecka i Klara Kowtun znane wszystkim jako RISK made in warsaw oraz stylistka, redaktor naczelna ROstyleandlife.com Różena Opalińska, jako młode, aktywne zawodowo osoby z dużą intensywnością uczestniczą w ruchu drogowym. Podróżują głównie samochodem i wiedzą jak istotna jest wspólna dbałość o zachowanie zasad bezpieczeństwa na drodze. Dlatego bardzo chętnie zgodziły się wziąć udział w sesji zdjęciowej kampanii społecznej „A2, że bezpiecznie. Postaw na odBLASK!”, bo jak same mówią: „ostrożności nigdy za wiele”.

– Kiedy dostałyśmy propozycję wzięcia udziału w akcji od razu przyznałyśmy, że tylko jedna z nas jest kierowcą, ale usłyszałyśmy, że kamizelka jest potrzebna nie tylko temu kto prowadzi. Nie minął tydzień jak złapałyśmy gumę – właśnie w drodze do Poznania. Musiałyśmy przejść kawałek poboczem i gdyby nie kamizelki, które miałyśmy w bagażniku po sesji nie byłoby nam tak wesoło – obok gnających samochodów, w środku nocy. A jednak dostałyśmy sporą naganę od przemiłej pomocy drogowej – bo owszem kamizelki były w bagażniku, ale o lewarku już całkiem zapomniałyśmy;). Dziś wozimy ze sobą komplet. W tym jednym przypadku hasło TAKE A RISK nie ma zastosowania;) –komentuje Antonina Samecka, RISK made in warsaw.

– Jako stylistka przywiązuję szczególną wagę do kolorów. Żółty nie należy do moich ulubionych, ale w przypadku bezpieczeństwa, jestem bezkompromisowa. Odblaskowa kamizelka to jeden z tych elementów mojej garderoby, który nigdy nie wyjdzie z mody – komentuje Różena Opalińska, stylistka, redaktor naczelna ROstyleandlife.com.

Efekty współpracy – serię zdjęć z kamizelką odblaskową w roli głównej poprzedza materiał wideo, który prezentuje kulisy powstawania sesji oraz krótkie rozmowy z osobami zaangażowanymi w projekt.

Ponadto w ramach akcji, na profilach AWSA w mediach społecznościowych, znajdzie się szereg praktycznych informacji i porad. Celem działań jest budowanie świadomości w zakresie zachowania bezpieczeństwa na drogach. Hasło kampanii „A2, że bezpiecznie. Postaw na odBLASK!“ nawiązuje bezpośrednio do odblaskowej kamizelki bezpieczeństwa.

– Kamizelka odblaskowa posiada od lat niezmienny fason, a pomimo to ciągle jest modna. Sekret jej ponadczasowości to fakt, że właśnie ona potrafi ratować życie! Zdecydowaliśmy się na akcję w niestandardowej formie i nieco z przymrużeniem oka, angażując znane osoby ze świata mody, by trafić przede wszystkim do młodych kierowców. Jak pokazują policyjne statystyki to właśnie młodzi ludzie są najczęstszymi sprawcami wypadków drogowych. Mam nadzieję, że ten niekonwencjonalny charakter akcji przekona wielu do noszenia odblasków w sytuacjach tego wymagających – komentuje Zofia Kwiatkowska, Rzecznik Prasowy spółki AWSA.

Szczególnie w okresach świątecznych i dniach wolnych od pracy dochodzi do wzmożonego ruchu na drogach, a liczba groźnych wypadków samochodowych wzrasta – wynika z danych Komendy Głównej Policji w Warszawie. W 2012 roku tylko na przełomie października i listopada na drogach zginęło 36 osób, a ponad 2 tys. zostało zatrzymanych za prowadzenie pojazdu pod wpływem alkoholu. Sprawcami wypadków w większości byli młodzi kierowcy w wieku 18-24 lat. Policja od lat prowadzi w tym okresie roku akcję „Znicz”, która ma na celu poprawę bezpieczeństwa podróżujących.

Informacje dodatkowe:

Program „A2, że bezpiecznie. Postaw na odBLASK!” jest rozszerzeniem prowadzonej przez spółkę AWSA polityki związanej z bezpieczeństwem podróżujących koncesyjnym odcinkiem autostrady A2:

24h system informowania kierowców: całodobowy numer alarmowy +48 61 83 83 112, infolinia dla kierowców +48 504 422 022, email: [email protected], profile na Facebooku oraz Twitterze informujące o bieżącej sytuacji drogowej na autostradzie.

Całodobowe Centrum Zarządzania Autostradą odpowiedzialne za bieżące utrzymanie autostrady A2 do granicy z Niemcami.

Infrastruktura 255 km, nowoczesnej autostrady, m.in.: 22 w pełni wyposażone Miejsca Obsługi Podróżnych, 10 stacji benzynowych (zlokalizowane średnio co 50 km wzdłuż autostrady po jednej i drugiej stronie), sie gastronomiczna, kolumny alarmowe co 2 kilometry wzdłuż autostrady, blisko 200 różnego rodzaju przejść i przepustów dla zwierząt, setki kilometrów ogrodzeń.

Zimowy program AWSA “A2, że bezpiecznie”, edukujący kierowców nie tylko teoretycznie, ale również praktycznie. W zimie 2013 roku, w ramach programu, 13 kierowców wzięło udział w szkoleniu bezpiecznej jazdy w Szkole Auto Skoda, a 100 osób wygrało na Facebooku zimowy zestaw do auta.

RISK made in warsaw

Za RISK made in warsaw stoją dwie dziewczyny, z dwóch stron Wisły. Z Mokotowa, Klara Kowtun – filozofka, krawcowa 2-stopnia, stylistka. Z Saskiej Kępy, Antonina Samecka – ex-dziennikarka, entuzjastka designu i dobrej grafiki. „Nie dbamy o sezony. W końcu szarą bluzę z kapturem można zabrać i na deskę snowboardową i na surfingową. Dla nas najważniejszy jest krój. Ubranie musi przede wszystkim dobrze robić sylwetce, moda ma drugorzędne znaczenie. Co innego styl…”.  Ich domeną jest klasyka – z dresówki szyją marynarki, koktajlowe sukienki, fraki, rozkloszowane spódnice, a nawet… suknie ślubne. Więcej informacji na www.riskmadeinwarsaw.com

Różena Opalińska, ROstyleandlife.com

Stylistka, redaktor naczelna portalu ROstyleandlife.com. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie (m.in. Twój Styl, ELLE) w prowadzeniu projektów modowych oraz urodowych. Pracowała dla takich marek jak La Mania, Ewa Minge, Łukasz Jemioł czy Bohoboco.

ROstyle&life to pierwszy magazyn online poświęcony tematyce lifestyle. Inspirujące artykuły, aktualne wiadomości oraz wysokiej jakości fotografie ze świata mody, urody, kultury i podróży. Magazyn skierowany do wymagających osób celebrujących życie. RO – barwny przewodnik po pięknym świecie. Więcej informacji o projekcie na www.rostyleandlife.com oraz na http://www.facebook.com/ROmagazinePL

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj