10 marek nominowanych do znaków jakości HUSH SELECTED

STATUETKA-HUSH-SELECTEDHUSH WARSAW ORAZ PARTNERZY NAGRODY WYBRALI 10 MAREK NOMINOWANYCH DO ZNAKÓW JAKOŚCI HUSH SELECTED.

Wybór nie był łatwy – do konkursu zostali zakwalifikowani wszyscy polscy projektanci oraz autorskie marki, które pojawią się w Arkadach Kubickiego w czasie grudniowej edycji Hush Warsaw. Nominacje Hush Selected to podsumowanie rocznych działań marek, które zostaną nagrodzone w 4 kategoriach: HUSH WARSAW przyzna Znak Jakości Hush Selected za WIZJĘ, T-MOBILE FASHION za ODWAŻNY DEBIUT, ELLE za DUCHA ELLE oraz K MAG za NAJLEPSZĄ SESJĘ WIZERUNKOWĄ.

MARKI NOMINOWANE DO ZNAKÓW JAKOŚCI HUSH SELECTED 2013:

AGATA BIELEŃ // AGNIESZKA ORLIŃSKA // DOMI GRZYBEK // DREAM NATION // DUD.ZIN.SKA // EST BY ES // FOORIAT // LOUS // ŁUCJA WOJTALA // MICHAŁ MRZYGŁÓD

HUSH SELECTED ma na celu podkreślenie pozycji marek, które są rozwijane kompleksowo i konsekwentnie. Znak jakości będzie zarówno nagrodą dla marek i projektantów, których działanie stanowi przykład dobrych praktyk w różnych sferach branży modowej oraz rodzajem rekomendacji udzielanej kupującym przez branżowe autorytety. Wyróżnione nim marki i projektanci przez cały kolejny rok będą mogli posługiwać się znakiem HUSH SELECTED oznaczając nim swoje produkty.

Zwycięzców HUSH SELECTED 2013 poznamy w czasie oficjalnej wieczornej gali 7 grudnia tego roku.

Znaki jakości Hush Selected za rok 2013:

  • za wizję – HUSH Warsaw
  • za odważny debiut – T-MOBILE FASHION & HUSH Warsaw
  • za ducha ELLE – ELLE & HUSH Warsaw
  • za najlepszą sesję wizerunkową – K MAG & HUSH Warsaw

Zimowa edycja Hush Warsaw odbędzie się już za dwa tygodnie – 7 i 8 grudnia w pięknej przestrzeni Arkad Kubickiego w Zamku Królewskim. Na targach pojawi się ponad 90 marek zarówno z Polski, jak i zagranicy. Przestrzeń targów tradycyjnie zostanie podzielona na strefy: damską, męską oraz dziecięcą. W każdej z nich odwiedzający znajdą solidnie zaprojektowane i wykonane ubrania oraz dodatki idealne na świąteczne prezenty.

W tej edycji na szczególną uwagę zasługuje strefa dla panów, w której znajdziemy nową markę Konrada Parola – BOYS LEFT GIRLS RIGHT, kultowe już T-shirty Pan Tu Nie Stał i wysoko cenione projekty Mariusza Przybylskiego czy Wojtka Haratyka.

Na kupujących dodatkowo czekają specjalne strefy – Esencja Smaku by H&M HOME, specjalna Strefa Fotograficzna, stoisko z autorskim pakowaniem prezentów – HUSH PAPER, książki o modzie i designie z księgarni Bookoff oraz limitowane edycje porcelany zaprojektowanej przez polskich twórców – Fine Porcelain by Kristoff.

Bilety w cenie 10 zł są już dostępne na www.hushwarsaw.com