Po raz pierwszy HUSH WARSAW oraz Partnerzy nagrody: T-Mobile Fashion / Elle / K MAG przyznają wyróżniającym się markom targów znak jakości HUSH SELECTED za rok 2013. Do udziału w HUSH SELECTED nominowane są wszystkie polskie marki biorące udział w grudniowej edycji HUSH WARSAW.
HUSH SELECTED ma na celu podkreślenie pozycji marek, które są rozwijane kompleksowo i konsekwentnie. Dlatego też znak jakości HUSH SELECTED zostanie przyznany przez specjalne zespoły jurorów w czterech kategoriach: HUSH WARSAW przyzna go za WIZJĘ, T-MOBILE FASHION za ODWAŻNY DEBIUT, ELLE za DUCHA ELLE, oraz K MAG za NAJLEPSZĄ SESJĘ WIZERUNKOWĄ. Przyznanie znaku jakości będzie nagrodą dla marek i projektantów, których działanie stanowi przykład dobrych praktyk w różnych sferach branży modowej. Jednocześnie jest to kolejna forma wsparcia i promocji profesjonalnie działających autorskich podmiotów, której celem jest również zachęcenie do podnoszenia jakości polskiego rynku mody i podejmowanych na nim działań.
Znak jakości HUSH SELECTED jest rodzajem rekomendacji udzielanej kupującym przez branżowe autorytety. Wyróżnione nim marki i projektanci przez cały kolejny rok będą mogli posługiwać się znakiem HUSH SELECTED oznaczając nim swoje produkty.
Znaki jakości Hush Selected za rok 2013:
- za wizję – HUSH Warsaw
- za odważny debiut – T-MOBILE FASHION & HUSH Warsaw
- za ducha ELLE – ELLE & HUSH Warsaw
- za najlepszą sesję wizerunkową – K MAG & HUSH Warsaw
10 finalistów konkursu HUSH SELECTED poznamy 25 listopada, a samo wręczenie znaków jakości HUSH SELECTED zwycięzcom odbędzie się podczas oficjalnej wieczornej gali 7 grudnia 2013 roku.
Zimowa edycja Hush Warsaw odbędzie się 7 i 8 grudnia w Arkadach Kubickiego w Zamku Królewskim. Wśród wystawców tej edycji tradycyjnie pojawią się projektanci zagraniczni, między innymi z Gruzji, Litwy, Czech i Węgier. Przestrzeń targów zostanie podzielona na strefy: DAMSKĄ, MĘSKĄ oraz DZIECIĘCĄ. Jak zwykle nie zabraknie oryginalnych akcesoriów w postaci biżuterii, torebek, butów, męskich much czy zegarków idealnych na świąteczne prezenty.
Razem na Hush Warsaw pojawi się ponad 90 marek!
Na kupujących czekają również dodatkowe atrakcje: strefy smakowe – Esencja smaku by H&M HOME i Restauracja 5 Ćwiartka, stoisko z autorskim pakowaniem prezentów – HUSH PAPER, albumy o modzie księgarni Bookoff oraz porcelana Kristoff.
Bilety w cenie 10 zł są już dostępne na www.hushwarsaw.com.
Hush Warsaw to gwarancja autorskich projektów, niezwykłych materiałów, oryginalnych form w limitowanych edycjach i przystępnych cenach. Targi organizowane zawsze w najlepszych lokalizacjach, skupiają cenionych projektantów i niezależne marki. Są przeglądem aktualnych trendów i okazją do spotkania. Prowokują, inspirują i podsumowują. Letnią edycję targów na Stadionie Narodowym odwiedziło 20 000 osób.
Sponsorzy Hush Warsaw: H&M, Pat&Rub.
Partnerzy Hush Warsaw: T-Mobile Fashion, Showroom.pl, H7 Advertising & Marketing Agency.
Patroni medialni Hush Warsaw: Elle, onet.pl, Futu, Gazeta.pl, K MAG, Co Jest Grane, Malemen, Label.
HUSH Warsaw. Zobacz więcej! www.hushwarsaw.com