„Best Then, Better Now” to motto, które przyświeca nam w sezonie jesień/zima 2013/2014. Co oznacza ono dla marki, która od wielu lat z powodzeniem łączy w swoich projektach trzy wartości – modne wzornictwo, wygodę noszenia i ekologiczną świadomość?
„Best Then, Better Now”, czyli to hasło, które w krótki, acz rzeczowy sposób przekazuje kierunek, jaki marka obiera w sezonie jesień/zima 2013/2014. Timberland stawia na ciągły rozwój i poszukiwanie wciąż nowych rozwiązań dla poprawy zarówno wyglądu i komfortu swoich modeli oraz ich wpływu na środowisko naturalne. We wszystkich tych aspektach stale dążymy do perfekcji.
Zarówno męska, jak i damska, cała nowa kolekcja Earthkeepers® nawiązuje do ekologicznych wartości wyznawane przez markę Timberland. Korzenie marki to piękna, aczkolwiek surowa natura Nowej Anglii, która wpływa zarówno na styl, jak i wytrzymałość produktów. Kolekcja Earthkeepers stale powiększa się o nowe modele – obecnie jest to ponad kilkaset projektów obuwia i konfekcji. Linia Timberland® Earthkeepers® to odpowiedzialność w modzie na globalną skalę, która odpowiada wymogom dzisiejszego stylu życia.
Pełnej listy salonów Timberland szukajcie na stronie internetowej: e-Timberland.pl.
Najnowsze wiadomości z życia marki znajdziecie na naszych profilu na Facebooku: www.facebook.com/TimberlandPolska
Właścicielem wszystkich salonów Timberland jest Marketing Investment Group z o. o. S.K.A. – wyłączny dystrybutor Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, New Era, Lotto, Head, O’Neill, Confront, Feewear, a także właściciel sieci salonów Sizeer, Symbiosis oraz 50 style.