Twarze GAP

Wszystko zaczęło się w 1969 roku kiedy to małżeństwo Donalda i Doris Fisher postanowiło stworzyć ubrania, będące alternatywą dla dostępnych wówczas w sklepach. Poszukiwali więc nieskomplikowanych, prostych form, które pozwoliłyby wyrazić swoją indywidualność. I tak pozostało do dzisiaj. Marka Gap jest nie tylko synonimem amerykańskiego stylu, ale także filozofią za którą kryje się, optymizm, kreatywność i przede wszystkim autentyczność.

O sile marki mówią przede wszystkim kampanie reklamowe w których pojawiają się zarówno zwykłe osoby, jak i gwiazdy muzyki czy filmu. Wśród nich znalazły się do tej pory Alanis Morissette, Madonna, Michael J. Fox, Sarah Jessica Parker czy Joss Stone. Pomimo, że wszyscy pochodzą z różnych środowisk i mają za sobą różne doświadczenia, łączy ich jedno poczucie komfortu, które mogą dać im ubrania GAP, bez względu na okazję.