Twarze GAP

Wszystko zaczęło się w 1969 roku kiedy to małżeństwo Donalda i Doris Fisher postanowiło stworzyć ubrania, będące alternatywą dla dostępnych wówczas w sklepach. Poszukiwali więc nieskomplikowanych, prostych form, które pozwoliłyby wyrazić swoją indywidualność. I tak pozostało do dzisiaj. Marka Gap jest nie tylko synonimem amerykańskiego stylu, ale także filozofią za którą kryje się, optymizm, kreatywność i przede wszystkim autentyczność.

O sile marki mówią przede wszystkim kampanie reklamowe w których pojawiają się zarówno zwykłe osoby, jak i gwiazdy muzyki czy filmu. Wśród nich znalazły się do tej pory Alanis Morissette, Madonna, Michael J. Fox, Sarah Jessica Parker czy Joss Stone. Pomimo, że wszyscy pochodzą z różnych środowisk i mają za sobą różne doświadczenia, łączy ich jedno poczucie komfortu, które mogą dać im ubrania GAP, bez względu na okazję.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj