Są rzeczy, które mają swoje historie
Nowa kolekcja to kolejna odsłona klasycznych półbutów marki AGA PRUS. Angielki, wciąż w modzie, tym razem pojawiają się w tonacji butelkowej zieleni – przeboju sezonu. Drugi fason, również pierwotnie męski, to mokasyny żeglarskie w wersji lądowej z piękną miedzianą podkówką. Oba modele zaprojektowane zostały w duchu klasycznej elegancji na co dzień. Choć wpisują się w aktualne trendy, w ofercie marki i szafach klientek pozostaną na lata.
W kolekcji także nowa propozycja – skromne, a przy tym oryginalnie skrojone i subtelnie wyprofilowane czółenka w uniwersalnym grafitowym kolorze. Ostatnia odsłona to długo oczekiwane botki w stylu sztybletów, z niewidocznymi gumami, klasyczne w kształcie. Obowiązkowa pozycja na jesień!
Sesja promująca nową kolekcję opowiada o butach nie tylko jako o przedmiotach pożądania, ale rzeczach, które mają swoje historie. Każda para, wyrabiana przez kilkadziesiąt godzin, wychodzi spod ręki rzemieślnika. Nie jest wytworem maszyny, lecz człowieka – od idei, projektu aż po ostatni gwoździk. Trafiając do klientki, wnosi własną unikalną historię i staje się częścią historii swojej właścicielki.
Buty sygnowane stemplem AGA PRUS powstają w rodzinnym warsztacie przy Nowym Świecie w Warszawie. Są szyte na miarę z najwyższej jakości naturalnych skór dla tych, którzy cenią jakość i tradycję.
—————–
- Kampania STORIES
- foto Tomasz Pasternak
- model Diana Gawronkiewicz
- studio Produkcja Artystyczna
- concept Aga Prus / Tomasz Pasternak