Limitowana edycja linii Wrangler powered by Alpinestars

05_Alpine_Stars02_152Wrangler powered by Alpinestars” to dwa modele odzieży wyprodukowane w limitowanej edycji. Współpraca wydobywa to, co najlepsze z platformy projektowej Denim Performance marki Wrangler. Ambasadorem tej elitarnej inicjatywy jest mistrz Formuły 1, Kimi Raikkonen.

Czarne dżinsy łączą w sobie styl i dziedzictwo marki Wrangler z najwyższej klasy technologiami ochronnymi marki Alpinestars. Na pośladkach, biodrach i kolanach spodnie wzmocniono Kevlarem®, który często stosowany jest w wojskowych kamizelkach kuloodpornych, motocyklistom zaś ma zapewnić doskonałą odporność i ochronę przed tarciem. Nogawki zostały anatomicznie wyprofilowane dla optymalnej jazdy.

Czarna skórzana kurtka została stworzona z myślą o szaleństwach na motocyklu, a wyróżnia ją zamiłowanie marki Wrangler do estetyki retro. Łokcie i ramiona osłonięto ochraniaczami Bio Armor ze specjalistycznej polimerowej/gumowej substancji stosowanej w odzieży motocyklowej dla ochrony w razie uderzenia. Kurtka jest absolutnie kultowa: w całości czarna, maksymalnie funkcjonalna i stylizowana na postarzaną.

„Wrangler powered by Alpinestars” to edycja ściśle limitowana. Dostępnych będzie zaledwie 65 kurtek i 80 par dżinsów: każda sztuka opatrzona jest indywidualnym numerem, co czyni z niej egzemplarz absolutnie unikalny.

Produkty sprzedawane będą tylko w siedmiu ekskluzywnych butikach lifestylowych w całej Europie, między innymi w szwedzkim Solo i SPMRKT w Amsterdamie – siedem sklepów ma reprezentować siedem ikonicznych detali wyróżniających markę Wrangler, na przykład takich jak płaskie nity czy ergonomiczna kieszeń na zegarek. Oba produkty występują pod dwoma markami, a dżinsy pakowane są w ekskluzywne, wspólne pudełko.

Obie firmy – Wrangler i Alpinestars debiutowały jako marki odzieży dla wyczynowców. Wrangler to oryginalna marka outdoorowej odzieży dżinsowej i jeden z legendarnych amerykańskich producentów dżinsów, który zadebiutował w latach 40. zaopatrując jeźdźców rodeo. Założona w latach 60. ubiegłego stulecia włoska marka Alpinestars słynie z najwyższej klasy odzieży ochronnej, w której ścigają się kierowcy Formuły 1 i MotoGP, między innymi obecny mistrz świata MotoGP, szybki i utalentowany Jorge Lorenzo.

Ambasadorem linii „Wrangler powered by Alpinestars” jest Kimi Raikkonen, kierowca rajdowy i mistrz Formuły 1. Kimi Raikkonen mówi:

„Lubię pracować z ekspertami. Pracuję z nimi na co dzień podczas wyścigów. A Wrangler jest niekwestionowanym ekspertem w dziedzinie dżinsu.”

„Zarówno Wrangler, jak i Alpinestars są dla motocyklistów markami kultowymi. Połączenie doskonałości dżinsów Wrangler z doświadczeniem Alpinestars w produkcji wysokogatunkowej odzieży do sportów motorowych ma w sobie coś magicznego.”

Prezes Alpinestars, Gabriele Mazzarolo, dodaje:

„Kolekcja Wrangler powered by Alpinestars to mariaż dwóch legendarnych marek o bogatym doświadczeniu w oferowaniu bezkompromisowej funkcjonalności, stylu i wytrzymałości”. Współpraca pomiędzy firmami Wrangler i Alpinestars to zupełnie naturalna synergia dwóch liderów branży, potęgująca mocne strony obu marek, promująca ich wartości i owocująca absolutnie wyjątkowym produktem.”

„Wrangler powered by Alpinestars” debiutuje w sezonie jesień-zima 2013 jako część platformy projektowej Denim Performance. Wrangler Denim Performance stawia na dostosowanie wzorów dżinsów, koszul i kurtek do potrzeb współczesnych odbiorców poprzez inwestycję w tkaniny, detale i technologię. Dziedzictwo marki Wrangler opiera się na innowacyjności, a Wrangler Denim Performance doskonale wpisuje się w tę tradycję.

Adam Kakembo, wiceprezes ds. produktów i marketingu Wrangler EMEA, powiedział: „Firma Wragler jest dumna ze swojej współpracy z Alpinestars i z doskonałych produktów, jakimi zaowocował ten sojusz. Linia Denim Performance dowodzi, że Wrangler przenosi swoje dziedzictwo w przyszłość. Limitowana edycja odzieży sygnowanej wspólnie przez Wrangler i Alpinestars jest absolutnie doskonała pod względem designu, funkcjonalności i estetyki.”

 

Uwagi od redakcji:

Kiedyś:

Historia dżinsów Wrangler sięga 1904 roku. Właśnie wtedy Charlie Hudson założył firmę Hudson Overall z siedzibą w Greensboro w Karolinie Północnej w USA. W 1919 roku przedsiębiorstwo przemianowano na Blue Bell, a w 1947 roku, kiedy na rynek weszła pierwsza linia dżinsów dla kowbojów, firma otrzymała nową nazwę – Wrangler, co oznacza pracującego kowboja.

Teraz:

Niedoścignione dziedzictwo marki Wrangler związane z produkcją odzieży dżinsowej znajduje swoją kontynuację w nowoczesnych krojach dżinsów, które nadal odznaczają się siedmioma charakterystycznymi detalami umożliwiającymi bezbłędne rozpoznanie marki. Detale te to między innymi płaskie miedziane nity czy wygodna kieszonka na zegarek. Kultowe modele, takie jak koszula 27MW czy kurtki 11MJ, są przedmiotem uwielbienia zarówno koneserów dżinsu, jak i fanatyków mody.

Wrangler, marka oryginalnych, amerykańskich dżinsów, stawia sobie za cel produkowanie najlepszej nowoczesnej odzieży dżinsowej. Modnym i postępowym fasonom, takim jak męskie spodnie Ben z nogawką zwężającą się ku dołowi czy obcisłe damskie spodnie Jess z wysokim stanem, towarzyszą wykończenia zgodne z najnowszymi trendami w modzie.

Dżinsy Wrangler są zaprojektowane tak, aby były wytrzymałe, i uszyte z myślą o całkowitej swobodzie. Nosząc dżinsy Wrangler, możemy dać upust swoim zwierzęcym instynktom, upajać się krążącą w żyłach adrenaliną i uwolnić swoje naturalne, dzikie i spontaniczne ja.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj