ST. TROPEZ w Świecie Mody

MODELKI Z WYBIEGÓW LONDON FASHION WEEK S/S2014 UBRANE W OPALENIZNĘ ST. TROPEZ

Marka St. Tropez, ekspert w kategorii skin finishing, od kilku lat odpowiada za przygotowanie skóry modelek do pokazów podczas London Fashion Week. W tym roku modelki prezentujące trendy na sezon wiosna/lato 2014 zaprezentowały również pięknie opaloną skórę, idealnie współgrającą z propozycjami projektantów.

PREEN BY THORNTON BREGAZZI – TRENDY WIOSNA/LATO 2014

Podczas przygotowań do pokazu kolekcji Preen, marka St.Tropez potwierdziła swoją pozycję światowego lidera w kategorii kosmetyków upiększających, prezentując na modelkach doskonałą opaleniznę inspirowaną gorącymi dziewczynami z Miami. Szykowny, opalizujący i naturalny blask skóry wygląda wspaniale w zestawieniu z bielą, pastelami i neonową kolorystyką kolekcji.

„Ta wyszukana propozycja jest z jednej strony inspirowana Miami, z drugiej nawiązuje do wizerunku Kate Moss z lat 90., zaś złocista, zdrowa opalenizna przywodzi na myśl dni spędzane z przyjaciółkami na wylegiwaniu się na plaży” – mówi Nichola Joss, ekspert St.Tropez w dziedzinie global tanning i skin finishing.

MARY KATRANTZOU – TRENDY WIOSNA/LATO 2014

Na pokazie kolekcji Mary Katrantzou skóra modelek lśniła ekskluzywnie, dzięki zastosowaniu nowatorskiego produktu pozwalającego osiągnąć pożądany efekt przepychu inspirowany bogactwem klejnotów.

Nichola Joss: „W tym sezonie u Mary Katrantzou kobieta jest władcza, wyrafinowana, światowa. Doskonałym dopełnieniem eleganckiej i bogato zdobionej kolekcji na wiosnę i lato 2014 była skóra modelek, której nadaliśmy świeży odcień”.

TOPSHOP UNIQUE- TRENDY WIOSNA/LATO 2014

Na pokazie kolekcji Topshop Unique marka St.Tropez ogłosiła wielki powrót wyrazistej opalenizny o nasyconym, karmelowym odcieniu, która doskonale wygląda na skórze obieżyświatki kochającej dobrą zabawę. Nichola sprawiła, że skóra wszystkich 29 modelek miała wspaniały, zdrowy odcień.

Nichola Joss: „Oto niezwykle stylowa globtroterka, która podróżując po całym świecie, kolekcjonuje pamiątki oraz kolejne warstwy opalenizny, wyglądając, jakby dzień w dzień nie robiła nic innego, tylko zażywała kąpieli słonecznych”.

DAVID KOMA – TRENDY WIOSNA/LATO 2014

W sezonie wiosna-lato 2014 St. Tropez proponuje wyrazistą opaleniznę z graficznymi akcentami inspirowaną architekturą Japonii i kulturą samurajów. Tego lata zamieniamy się w wojowniczki.

Nichola Joss: „David Koma w tym sezonie pokazuje kobietę silną, inteligentną i piękną, która dokładnie wie, czego chce od życia i od swojej opalenizny. Dzięki produktom marki St.Tropez skóra modelek nabrała ciepłego, opalizującego połysku z aksamitnym, matowym wykończeniem”.

HOUSE OF HOLLAND – TRENDY WIOSNA/LATO 2014

Na pokazie kolekcji House of Holland na wiosnę i lato 2014 modelki prezentowały tropikalną, połyskującą opaleniznę, która nie jest ani przesadnie błyszcząca ani zbyt satynowa, i doskonale komponuje się z egzotyczną kolorystyką kolekcji”

Nichola Joss: „Ubrane w róże i fiolety, z neonowymi akcentami, odważnymi fryzurami i wyrazistymi paznokciami, niegrzeczne dziewczynki odchodzą od tego, co naturalne, i idą na całość, sięgając po opaleniznę w kolorze kawy, dumną z tego, że pochodzi z tubki”.

Produkty marki St. Tropez są dostępne w Polsce wyłącznie w Perfumeriach Douglas.