GILLES LAUMONIER – Prezes Lee International

GILLES LAUMONIER
GILLES LAUMONIER Prezes Lee International

Historia kariery: Gilles Laumonier dołączył do Lee International w grudniu 2009 roku. Urzędując w Bornem w Belgii, Gilles zarządza marką Lee w całej Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji.

Wkrótce po uzyskaniu dyplomu z ekonomii w Brukseli, Gilles rozpoczął karierę w niezależnej agencji marketingowej, gdzie zajmował się markami lifestylowymi, między innymi Timberlandem.

Po 3 latach przeniósł się do działu marketingu sprzedażowego do Grey Worldwide w Brukseli.

Następnie został kierownikiem w agencji GBH Advertising. Rok później założył własną firmę GLC, udostępniającą szeroki zakres usług w postaci opracowywania strategii marki, marketingowych działań i rozwoju produktów oraz oferującą usługi konsultingowe dla różnych klientów, takich jak Eastpak & Corona. W wieku zaledwie 29 lat, firma VF zaproponowała Gillesowi stanowisko wiceprezesa EMEA w Eastpak & Marketing JanSport odpowiedzialnego za obsługę marki, jej pozycjonowanie, komunikację oraz rozwój produktów.

W 2004 roku VF pozyskało markę Kipling i Gilles jako wiceprezes marketingu g Eastpak/JanSport /Kipling przejął kontrolę nad wdrożeniem strategii nabytej marki i jej integrację z VF.

Zainicjował repozycjonowanie marki Kipling jako firmy z torebkami skierowanej do kobiet w odróżnieniu od młodzieżowego Eastpak aż po bardziej dojrzały i miejski JanSport.

W wieku 34 lat został generalnym wiceprezesem Eastpak całym świecie. Obejmując taką pozycję, Gilles podjął działania dalszego rozszerzenia i umacniania pozycji Eastpak w Europie, aby uruchomić markę w Azji i Ameryce Południowej oraz dostosować dla niej jedną strategię na całym świecie. Jego wkład do rosnącego sukcesu marek Eastpak, Kipling i JanSport nie pozostał niezauważony .

Gilles awansował na prezesa Lee International w listopadzie 2009, przed jego 40. urodzinami.

Nie tracąc czasu zaczął wdrażać swoją wizję odnowionej marki, zachowując jednocześnie jej silne poczucie pochodzenia i autentyczności.

Przedsiębiorczy, pasjonat trendów, niezwykle precyzyjny na polu marketingowym z wyjątkowym podejściem do biznesu, Gilles jest uznawany za twórcę marki Lee jako kluczowego gracza na rynku denimu. Markę cieszy zwłaszcza sukces w Skandynawii , odbijający się echem w całej Europie Zachodniej i poza nią.

Wraz z odnawianiem sklepów i planowanymi otwarciami nowych salonów w kluczowych miastach Europy i na wzrastających rynkach, w tym w Rosji i Polsce idzie sygnał, że ta charakterystyczna marka denimowa nie zamierza zwalniać tempa.