KAMPANIA AW 2013 MARKI SiNSAY – I’m good but not an angel

Wszystkim, którym podobała się premierowa kampania SiNSAY, chcielibyśmy zaprezentować najnowszą odsłonę marki. Odkryjcie razem z SiNSAY odświeżony paryski look, który został utrzymany w klimacie przewodnim marki – The Good Bad Girls.

Sesja SiNSAY odbyła się w Paryżu, niezmiennie pozostającym stolicą światowej mody, gdzie wśród urokliwych uliczek, klimatycznych kawiarenek, na Placu Pigalle i na tle innych paryskich „must see” powstały zdjęcia w wersji dziennej – romantycznej i casualowej oraz wieczornej – wyrazistej i zadziornej, które pokazują zróżnicowanie i złożoność zarówno samego miasta, jak i najnowszej kolekcji marki SiNSAY.

W roli modelek wystąpiły nowe twarze modelingu: Karolina Gorzała i Karolina Warzecha, których osobowość doskonale oddaje charakter kolekcji SiNSAY. Dziewczyny sfotografowane przez Karola Grygoruka, idealnie sprawdziły się zarówno w dziewczęcych, romantycznych stylizacjach, jaki i mocniejszym wydaniu z grunge’owym pazurem. Modelki doskonale wykreowały wizerunek SiNSAY’s Girls, które z jednej strony bywają niewinne jak dziecko, a z drugiej – są pewne siebie i niezwykle uwodzicielskie.

Stylizacją sesji ponownie zajęła się Areta Szpura, współzałożycielka streetwear’owej marki Local Heroes, której znakiem rozpoznawczym są T-shirty z oryginalnymi nadrukami, m.in. z kultowym już hasłem „Doing real stuff sucks”.

Co otrzymamy łącząc styl glamrock, preppy i folk ze sporą dawką paryskiego klimatu? Kolekcja AW 2013 skierowana jest do pewnych swojej urody, odważnych dziewczyn, ceniących dobry styl w przystępnej cenie. Prezentowana kolekcja stanowi zbiór najmodniejszych ubrań i akcesoriów na nadchodzący sezon AW 2013. Znajdziemy tu bomber jackets, parki, kurtki jeansowe, melanżowe swetry, rurki, koszule w kratę i oczywiście t-shirty z modnymi printami.

Sesję wyprodukował dom produkcyjny WARSAW CREATIVES.

Oprócz obejrzenia najnowszych zdjęć z kampanii warto zapoznać się również z fotorelacją z backstage’u sesji. Zdjęcia były na bieżąco publikowane na naszym profilu na portalu Instagram.com (http://instagram.com/ilovesinsay), a także znajdują się na naszym profilu na Facebook’u (http://www.facebook.com/sinsayclothing)

Informacje dodatkowe:

SINSAY to najnowszy brand w portfelu spółki LPP S.A., którego pierwsze sklepy otwarte zostały 1 marca 2013 roku. Sieć rozwija  się bardzo dynamicznie. Już w drugim kwartale 2013 roku zaplanowano otwarcie 30 sklepów marki na terenie Polski, w całym zaś roku 2013 ma powstać ich około 50.

W II poł. 2013 roku planowane jest także otwarcie sklepu on-line marki SINSAY.

Niewątpliwym atutem marki są niskie ceny, umożliwiające nastolatkom zakupy wymarzonych T-Shirtów, jeansów czy modnych akcesoriów. Dziewczyny SINSAY są głośne, charakterne, ekspresyjne, śmiało podążają za najnowszymi trendami i dzięki naszym projektom mogą śmiało bawić się modą, podkreślając swoją niebanalną osobowość.