KAROLINA WĄŻ w obiektywie duetu WUNSCHE & SAMSEL

KAROLINA WĄŻ W OBIEKTYWIE DUETU WUNSCHE & SAMSEL W KAMPANII ARYTON JESIEŃ-ZIMA 2013/14

ARYTON już od kilku sezonów zmienia swój wizerunek według wizji Dyrektor Kreatywnej – Patrycji Cierockiej, a nowe kolekcje i towarzyszące im sesje zdjęciowe są tego potwierdzeniem.

 

Podstawowym założeniem nowej kampanii Jesień-Zima 2013/14 marki ARYTON była kontynuacja studyjnej prostoty i minimalizmu komunikacji z poprzednich sezonów. Cała uwaga skupiona została na modelce – jej emocjach, gestach, spojrzeniu. Dlatego do współpracy przy kreowaniu wizerunku w tej kampanii zaproszono najlepszy duet foto: Magdę Wunsche i Agnieszkę Samsel. Ich prace słyną z wrażliwości na „moment”, który potrafią mistrzowsko uchwycić w swoich pracach. I ze światła – plastycznego, podbijającego graficzny charakter fotografii. Obie poruszają się w różnych tematach i obszarach fotograficznych, od mody poprzez portret i reklamę. Współpracowały z takimi magazynami jak Wallpaper, Officiel Homme, Harpers Bazaar, Twój Styl czy Elle. W tym roku zostały uznane przez Klub Twórców Reklamy za Najlepszego Fotografa roku 2013.

W ich obiektywie wystąpiła Karolina Wąż, która w sezonie FW 2011/12 została okrzyknięta przez portal Models.com Twarzą sezonu. Na koncie Karoliny pojawiły się m.in. takie pokazy jak BCBG, który otwierała jako najważniejszy pokaz w NY, Michael Kors, Marc by Marc Jacobs czy Vera Wang. W Mediolanie wystapiła w pokazach Fendi, Just Cavalli, Trussardi. Tam też zachwycila samego Karla Lagerfelda, który zaproponował jej udział w ekskluzywnym pokazie Chanel w Tokio (marzec 2012). Nastepne sezony również owocowały najlepszymi światowymi pokazami, a wiele z nich modelka otwierała. Pracowała dla takich magazynow jak m.in. French Magazine, The Sunday Times, Dazed & Confused, Love Magazine, 10 Magazine, Numero/Tokyo, Harper’s Bazaar, Tank Magazine, I-D, Elle (Japan, Polska), Grazia oraz Twój Styl i Viva Moda.

W Polsce wystąpiła w pokazach wszystkich najlepszych projektantów.

Wybrane zdjęcia z portfolio modelki

Koncepcja artystyczna sesji oraz wszystkie stylizacje do sesji wizerunkowej i lookbooka są dziełem Marty Kalinowskiej, która współpracuje z firmą ARYTON jako konsultant ds. kolekcji i wizerunku. Faktury i barwy tkanin zimowej kolekcji, zostały zderzone z gładkim blaskiem polerowanego marmuru. Takie zestawienie to z jednej strony dopełnienie kolorystyki, a z drugiej celowy kontrast między ubraniem, a tłem. Przepiękne, luksusowe kamienie, to idealny kontekst dla marki ARYTON, dla której jakość i klasa są podstawą ekskluzywnego wizerunku.

ARYTON to polska marka rodzinna, działająca na rynku od ponad 20 lat, projektująca ubrania doskonałej jakości dla wymagających kobiet. Laureat wielu nagród, w tym kilkakrotnie Doskonałości Mody Twojego Stylu. Obecnie marka posiada blisko 30 salonów w całej Polsce.

Sesja:

Modelka: Karolina Wąż/ New Age Models

Fotograf: Magda Wunsche & Agnieszka Samsel

Dyrektor Kreatywna: Patrycja Cierocka

Koncepcja artystyczna i stylizacja: Marta Kalinowska

Koncepcja graficzna: Joanna Dobkowska

Makijaż: Marianna Yurkiewicz/ DiVision Art

Włosy: Piotr Wasiński/Van Dorsen Talents

Scenografia: Anna Tyślerowicz

1 KOMENTARZ

  1. ale obciach!!! Jeszcze w życiu nie widziałem tak kiepskiej sesji zdjęciowej. Dziwię się, że firma Aryton pokazuje te wypociny w postaci swojej kampanii reklamowej mody, jednocześnie podpisując się pod czymś takim.

    Fotografki nie poradziły sobie na całej linii – zdjęcia całkowicie zwalone, fotografie mają elementarne błędy techniczne i kompozycyjne, nie mówiąc już o braku pomysłu na sesję. Uczeń zawodowej szkoły fotograficznej dostałby ,,pałę,, za takie dziadostwo,,

    Panie, Magda Wunsche i Agnieszka Samsel wykazały się całkowitą amatorszczyzną, brakiem podstawowych umiejętności fotograficznych. Redaktor (osoba, która pisała artykuł) próbuje uratować tego ,,knota,, określeniami; ,,minimalizm,, i ,,prostota,, ale niestety nie da się uratować takiej porażki żadnymi opisami. Gołym okiem widać, że autorki zdjęć całkowicie poległy.

    Podpisałem ten komentarz, ponieważ oburza mnie bezczelność autorów: pod sesją wypisana jest cała lista twórców i współtwórców; reżyserzy, scenarzyści, asystenci, fotograficy, wizażyści, fryzjerzy, dyrektorzy, pomocnicy, podawacze i myśliciele pomysłodawcy – dziwi mnie, że ci wszyscy ludzie nie czują wstydu.

    Kiedyś jak ktoś czegoś nie umiał, to cicho siedział, uczył się, ćwiczył, studiował, a dzisiaj wystarczy, że zrobi byle co i byle jak, wmówi ludziom, że to moda i taki styl, jakiś trend, itd… i jeszcze się tym szczyci. No tak, MODA NA DZIADOSTWO!

    P.S. A te zdjęcia z portfolio modelki, to dla kontrastu, chyba po to, żeby jeszcze bardziej upokorzyć autorów tej nieudanej sesji.