Firma Panasonic, oraz Magazyn Smak i miesięcznik Digital Camera Polska są partnerami warsztatów kulinarnych, które odbędą się w sobotę 23 marca 2013 podczas XVI Targów Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio i Video w Łodzi. Uczestnicy warsztatów będą mieli możliwość poszerzenia swoich umiejętności w trudnej sztuce fotografowania najbardziej wyszukanych i smakowitych potraw. Warsztaty będą też doskonałą okazją do zapoznania się z możliwościami aparatów Panasonic z serii LUMIX G.
Podczas bezpłatnych warsztatów fotografii kulinarnej poprowadzonych przez Małgorzatę Mintę i Macieja Zielińskiego uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób najlepiej dobierać sprzęt i akcesoria, jak modelować światło, a także jak komponować kadry, aby fotografowane potrawy wyglądały jak najbardziej apetycznie. Wszystkie przekazane im porady uczestnicy będą mogli wypróbować w praktyce, przy użyciu znakomitych aparatów Panasonic z serii LUMIX G udostępnionych przez firmę Panasonic. Do dyspozycji uczestników warsztatów będą między innymi cenione modele GF5, G5, GX1 oraz G3.
Aparaty z serii LUMIX G to urządzenia w standardzie Mikro 4/3, które charakteryzują się doskonałą jakością obrazu. Model DMC-GF5 oferuje wyjątkową kompaktowość budowy oraz łatwość obsługi, zachowując przy tym wysoką jakość obrazu. LUMIX DMC-G5 to kompaktowy i lekki aparat fotograficzny o dużej mobilności i intuicyjnej obsłudze. Połączenie nowej dźwigni funkcyjnej z obracanym i wciskanym pokrętłem tylnym umożliwia obsługę większości ustawień fotografowania. Kolejny model udostępniony uczestnikom, czyli LUMIX GX1 posiada design, który został dopracowany w każdym szczególe. Ergonomicznie zaprojektowany uchwyt, komponuje się z płaską sylwetką DMC-GX1, zachowując jednocześnie wygodę użytkowania. Podczas warsztatów będzie można spróbować swoich możliwości także na docenianym modelu G3, który został wyposażony w 16,0-megapikselowy przetwornik Live MOS.
O Panasonic
Panasonic Corporation jest światowym liderem w produkcji elektroniki i innowacjach technologicznych w trzech obszarach: konsumenckim, biznesowym i przemysłowym. Firma z siedzibą w Osace, w zakończonym 31 marca 2012 roku finansowym, zanotowała sprzedaż netto w wysokości 7,85 bilionów jenów. Akcje firmy notowane są na giełdach w Tokio, Osace, Nagoyi oraz w Nowym Jorku (symbol NYSE: PC). Firma Panasonic w roku 2018 będzie świętowała 100 rocznicę powstania, wizja firmy zakłada, że do tego roku Panasonic będzie najbardziej ekologicznym producentem elektroniki na świecie. Więcej informacji o firmie i marce Panasonic oraz jej zaangażowaniu w zrównoważony rozwój biznesu znajduje się pod adresem http://panasonic.net/lub http://panasonic.pl/.