Wydawnictwo Hearst – Marquard Publishing ma przyjemność poinformować o polskim wydaniu pilotażowego numeru słynnego na całym świecie magazynu o modzie Harper’s Bazaar.
Numer pilotażowy nie jest dostępny w otwartej sprzedaży. To wyjątkowe wydanie zostało wysłane do ściśle wyselekcjonowanej grupy 30 tysięcy potencjalnych przyszłych czytelniczek Harper’s Bazaar.
Miesięcznik Harper’s Bazaar Polska będzie ukazywać się regularnie na rynku od numeru marcowego, który pojawi się w sprzedaży w lutym 2013 roku.
Harper’s Bazaar to amerykański magazyn wydawany bez przerwy od 145 lat. Debiutowały i pracowały w nim najsłynniejsze postaci XX wieku znane z historii literatury, sztuki, fotografii i oczywiście mody. Wystarczy wymienić Trumana Capote’a, Andy’ego Warhola czy Richarda Avedona.
Polska edycja jest już 27. na świecie obok min. brytyjskiej, australijskiej, chińskiej, rosyjskiej czy hiszpańskiej. Legendarna redaktor naczelna Harper’s Bazaar Carmel Snow, powtarzała, że „to magazyn dla dobrze ubranych kobiet o dobrze ubranym umyśle”, oraz że „elegancja to dobry gust z domieszką odwagi”. To słowa, które wyznaczyły kierunek dla wszystkich kolejnych edycji Harper’s Bazaar, teraz również polskiej. Co miesiąc Harper’s Bazaar Polska będzie dostarczał wspaniałych wrażeń estetycznych prezentując ekskluzywne sesje z udziałem światowej sławy gwiazd, autorskie sesje mody z udziałem najlepszych fotografów i topowych modelek oraz informował o najciekawszych wydarzeniach kulturalnych poprzez wywiady z reżyserami, pisarzami, designerami, aktorami i artystami.
Ambicją Harper’s Bazaar Polska jest dać czytelniczkom najbardziej stylowy i luksusowy magazyn, który będzie uzależniał od pierwszego wejrzenia.