Młodzi Projektanci Marzeń – IV Bal Charytatywny u Skłodowskiej – Relacja

    W sobotę 11 lutego odbył się IV Bal Charytatywny u Skłodowskiej, którego celem było zebranie środków na turnusy rehabilitacyjne dla dzieci z chorobą nowotworową – podopiecznych Fundacji Spełnionych Marzeń. O cześć muzyczną zadbały takie gwiazdy jak Paweł Stasiak z zespołem Papa D, Honorata HONEY Skarbek, zespół SEXBOMBA oraz trio akordeonowe EPIC LYRICAL.

    Tegoroczną edycję pod hasłem „Młodzi Projektanci Marzeń” poprowadziła znana prezenterka telewizyjna i radiowa Anna Popek. Głównym punktem imprezy był profesjonalny pokaz mody. Kolekcję „Wiosna-Lato 2012” zaprojektowały i zaprezentowały finalistki Warsztatów Projektowania Strojów i Stylizacji. Przez kilka miesięcy uczestniczyły w teoretyczno-praktycznych zajęciach modowych, prowadzonych przez: Ewę i Piotra Krajewskich – projektantów mody, Przemka Piprka – specjalistę ds. kreowania wizerunku, Annę Szyszkę – stylistkę oraz ich gości specjalnych. W jury oprócz wykładowców warsztatów zasiadły autorytety z branży modowej m.in. Wiganna Papina, Grzegorz Bloch, Joanna Misztela, Katarzyna Romanowska, Ewa Wojciechowska, Michał Czajka. Po długiej dyskusji ogłoszono zwycięzców: 1. Katarzyna Przytuła, 2. Natalia Pękalska, 3. Alicja Dys.

    Nie mogło również zabraknąć szkolnego konkursu „Mam talent”. Zdolności młodych artystów oceniło jury złożone m.in. z Edyty Herbuś, Anny Korcz, Emilii Krakowskiej, Marzeny Rogalskiej, Anny Popek, Mateusza Damięckiego.

    Licytację charytatywną w zastępstwie za chorego Szymona Majewskiego poprowadziła Anna Popek wraz z prezesem FSM Tomaszem Osuchem. Goście wylicytowali m.in.: rękawice, szlafrok, spodenki Tomasza Adamka, numery startowe Kamila Stocha, lalkę Szymona Majewskiego, Anny Popek i ks. Pawła Rycyka (kapelana Fundacji Spełnionych Marzeń) stworzone przez firmę Laloushka oraz vouchery na weekendowe pobyty w luksusowych hotelach na Mazurach.

    Jeszcze nikt w Polsce nie robił tak wielkiego projektu modowego jak i charytatywnego z czynnym udziałem młodzieży. Społeczność Gimnazjum nr 38 nie tylko uczestniczyła w warsztatach modowych, ale pomagała organizować cały Bal, który w tym roku swoich rozmachem zaskoczył chyba każdego.

    Patronat medialny nad projektem objęli: Radio Plus, Telewizja Warszawa, Sophistifashion.pl, Szafa.pl, Modaija.pl, FashionMedia.pl, Fashioner.pl, MODNAPOLKA.pl, BackStage-Show.pl, LifeStyleMagazine.

    Projekt wsparli: BenQ, Bielenda, Casio, Druk Intro, Epson, Farmona, Gastro wypożyczalnia, Hotel Anders, Hotel Platnium, HP, Laloushka, Little’s (AMUS), Microsoft, Oskroba, Pirh Design, Polonea, RTV Euro Agd, Skok Jaworzno, Tissot, Twinings

    Partnerzy pokazu mody: Krajewscy, Art of Hair, LH Long Hair, Anna Rukat – make up & more, Lenka Szulc – make up, Michał Czajka, Me’Amoore

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj