Toys’R’Us w Blue City otwarty!

    Kraina zabawek dla chłopców i dziewczynek – Toys’R’Us otworzyła swoje podwoje w ubiegłą sobotę, 26 listopada na poziomie +1 w centrum handlowym Blue City. Z okazji wejścia marki na polski rynek na małych klientów czekało wiele atrakcji.

    Nowy salon ma powierzchnię 2400 m², na których mieści 8 tysięcy produktów w 11 sekcjach, między innymi: zabawki dla chłopców, zabawki dla dziewczynek, preschool, plusz, gry czy puzzle.

    W weekend Wielkiego Otwarcia (26–27 listopada) Toys’R’Us zmieniło Blue City w prawdziwie bajkową krainę. Przed wejściem do sklepu na dzieci czekali wojownicy Lego Ninjago, zapraszający na zawody w grze spinnerami i do budowania wielkiej figury wojownika Ninja. Obok nich znajdowały się stoliki do kreatywnej zabawy LEGO oraz kącik filmowy Ninjago. Każdy mały fan mógł też spotkać się z bohaterami serii „Monster High””, przeobrazić się w bohaterów upiornej szkoły, zrobić sobie tatuaż (zmywalny!), zdjęcie w monidle bądź wziąć udział w konkursie wiedzy.

    Z kolei obok fontanny umiejscowiono Strefę Malucha, w której dzieciaki mogły do woli korzystać z dużych pluszowych zabawek, bawić się w małym lalkowym domku i rysować pod czujnym okiem animatorów, oraz Akademię Księżniczek Barbie, gdzie każda z dziewczynek mogła poczuć się jak prawdziwa królewna. Na scenie można było zobaczyć 20-minutowe przedstawienia najsłynniejszych polskich bajek takich jak „O Kasi co gąski zgubiła”, „Wars i Sawa” czy „Złota Kaczka”, w wykonaniu Teatru Czarodziej.

    Chętni mogli wziąć udział w konkursie „Dopasuj puzzla”. Wystarczyło sprawdzić, czy otrzymana od hostessy ulotka zachęcająca do odwiedzenia sklepu Toys’R’Us (w kształcie puzzla właśnie) pasowała do reszty klocków w sklepie. Wówczas dziecko dostawało w prezencie piłkę Toys’R’Us, na której z kolei znajdował się kod uprawniający do odbioru kolejnej nagrody na społecznościowym profilu marki na portalu Facebook.

    Przez cały weekend, zarówno na terenie Blue City jak i wokół sklepu, można było spotkać też maskotkę Toys“R”Us, żyrafę Geoffreya, z którą każdy mógł zrobić sobie zdjęcie i odebrać je w wersji elektronicznej na profilu facebookowym marki.

    Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj