Szafiarki w jesienno-zimowej odsłonie – Spotkanie Blogerek w Blue City

    Styl casual był tematem jesiennego spotkania szafiarek Blue City, czyli blogerek piszących o modzie i trendach, pokazujących innym zawartość swojej szafy i pomysły na własny wizerunek.

    Cykliczne spotkania szafiarek Blue City to okazja do podpatrzenia najnowszych trendów w modzie i makijażu, ale też przyjrzenia się niebanalnym sposobom ich łączenia. Blogerki dają klientkom Blue City praktyczne wskazówki, łącznie z zasugerowaniem konkretnych zestawów i produktów do kupienia w salonach centrum. Spotkanie, które odbyło się pod koniec października, zdominowały jesienno-zimowe stylizacje.

    Do stałych bywalczyń spotkań: Aleksandry, Irminy i Ani dołączyły nowe koleżanki: Agnieszka – odważna w stylizacjach uczestniczka programu „Moda z Bloga”; Paulina – ceniąca subtelny, kobiecy styl; Magda – wielbicielka biżuterii i dredloków; Agata – sympatyczna blondynka prowadząca blog nie tylko o modzie; Patrycja – fanka second handów oraz Zuzia – lubiąca kolory właścicielka pięknych włosów.

    Tematem był styl casual. Blogerki wybierały ubrania i dodatki do swoich stylizacji spośród bogatego asortymentu NewYorker. Szafiarkom spodobała się jesienno- zimowa kolekcja, dlatego wybór nie był łatwy a buszowanie wśród wieszaków pochłonęło sporo czasu. Każdej udało się znaleźć strój zgodny z jej stylem. Dopełnieniem stylizacji był makijaż wykonany kosmetykami the Balm przez makijażystki perfumerii Marionnaud, Paulinę Kamińską, Joannę Kunkę i Justynę Gmurczyk. Panie zajęły się też udoskonaleniem fryzur.

    W przerwie między doborem stroju a makijażem blogerki raczyły się pyszną pizzą z Pizza Hut. Przygotowania uwiecznił na fotografiach Bartłomiej Szymczak, a stylizacje dziewczyn w czasie indywidualnych sesji – Piotr Sor. Po spotkaniu pełnym rozmów o modzie blogerki zostały obdarowane miłymi podarunkami od sklepu NewYorker i perfumerii Marionnaud.

    Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj