Filmy z sesji, możliwość obejrzenia detali, mnóstwo zdjęć – to niektóre z zalet nowej strony internetowej marki mody męskiej Digel .
Producent niemieckiej odzieży męskiej Digel uruchomił nową stronę internetową www.digel.de. Witryna zadebiutowała wraz z kolekcją na jesień – zimę 2010/2011. Można tu obejrzeć od tzw. „kuchni” produkcję sesji fotograficznych m.in. ze słynnym Sashą Knezevicem. Na stronie jest bardzo dużo zdjęć, w dodatku mają one opcję powiększania obrazu, dzięki czemu możemy obejrzeć dokładnie pod lupą produkty i detale wykończenia ubrań – wystarczy najechać kursorem na wybrany element. Oprócz zmieniających się co sezon kolekcji biznesowych i casualowych, zamieszczono też stałą ofertę Mix&Mach. Oddzielną podstronę zadedykowano linii ubrań ślubnych Ceremony, gdzie przyszli nowożeńcy, oprócz zdjęć kolekcji, znajdą mnóstwo ciekawostek, np. historię małżeństwa, zwyczaje ślubne w różnych krajach czy opis gier i zabaw weselnych.
Projektując stronę www.digel.de nie zapomniano też oczywiście o komplecie informacji na temat marki Digel, jej historii i filozofii oraz o zakładce, gdzie można zapoznać się z newsami i opisem trendów na najbliższy sezon. Firma zadbała nie tylko o komunikację z konsumentami, ale również z mediami, które mogą się zalogować do press roomu i ściągać najświeższe informacje prasowe i zdjęcia w wysokiej rozdzielczości. Z kolei klienci biznesowi w specjalnej zakładce B2B mają do dyspozycji sklep internetowy, informacje na jakich targach wystawia się Digel oraz namiary na przedstawicielstwa firmy w poszczególnych regionach.