LET THEM KNOW – Jak rozwinąć biznes modowy? i Jak zaistnieć w prasie modowej?

    Po raz kolejny w ramach tygodnia mody w Łodzi odbędzie się cykl szkoleń ujętych pod wspólnym tytułem LET THEM KNOW. Warsztaty i wykłady dla profesjonalistów, zaplanowane na 26 października w andel’s Hotel. Tematyka tej edycji szkoleń to „Jak rozwinąć biznes modowy?” oraz „Jak zaistnieć w prasie modowej?”.

    Zajęcia poprowadzą uznani specjaliści i trenerzy: Marlena Woolford (związana do niedawna z WGSN a obecnie pracująca dla najlepszych firm odzieżowych oraz wyższych uczelni i wydziałów projektowania) i Dariusz Tarczyński (twórca Instytutu Nieinwazyjnej Analizy Osobowości) oraz Maja Kasprzyk (dziennikarka ELLE).

    Dopełnieniem szkoleń będzie prezentacja prognoz trendów na sezon jesień-zima 2012/2013 przez Hannari Slabbert, specjalistkę z londyńskiego biura WGSN. WGSN to największa na świecie firma prognozująca makro trendy, konsultująca strategie marketingowe wielu znanych marek.

    26.10.2011 (środa), godz. 11:00-18:00
    andel’s Hotel, ul. Ogrodowa 17
    Wstęp płatny po wcześniejszej rejestracji