W tym sezonie modą rządzi kolor- nasycony, ciekawy, wielowymiarowy. Nietuzinkowe barwy takie jak fuksja, zieleń czy kobalt idealnie współgrają z klasycznymi formami.
Klasyka w formie, odwaga w kolorze – to hasło przewodnie najnowszej kolekcji Mohito. Ciekawa paleta barw w połączeniu z tradycyjnym krojem, kreuje nowy jesienny trend.
Jesień stała się radosną porą roku w swym modowym ujęciu. Kolor występuje tu w blokowych zestawieniach np. zieleń i róż, fuksja i kobalt. Wspomniane kompozycje uzupełnia deseń w czarno białe pasy. Taka formuła dziennego stroju pozwala na zabawę stylem, różnorodne łączenia, tworzenie warstwowych stylizacji.
MOHITO- od zawsze wierne kobiecości w swych kolekcjach- stawia na kroje blisko ciała. Taliowanie sukienki – skrojone z koła, mini spódnice z zakładkami, klasyczne marynarki w intensywnej barwie i niezliczona ilość dodatków.
Zegarki z kokardką w formie wisiorków, bransoletki z tkaniny i metalu, małe torebeczki, apaszki czy rękawiczki składają się na kobiecy i wyrazisty styl.
Tej jesieni nośmy się klasycznie ale w kolorze, który fascynuje i bawi. Szukajmy własnej barwy, nie bojąc się tych intensywnych i nasyconych. Dziś odwaga jest modna!
Informacje dodatkowe:
Marka MOHITO to propozycja dla młodych (25-35 lat), samodzielnych finansowo kobiet, ceniących sobie niebanalną miejską elegancję. Projektanci MOHITO tworzą kolekcję z myślą o kobietach aktywnych zawodowo, atrakcyjnych, wolnych, twórczych i świadomych swych atutów – zwłaszcza wizualnych. Kolekcje MOHITO są zawsze zgodne ze światowymi trendami mody, łamią stereotypy typowego ubioru do pracy. Stworzone są, by zdobić, uatrakcyjniać, podkreślać kobiecość i przeciwstawiać się życiowej rutynie. Charakterystyczną dla marki wartością jest projektowanie ubrań zgodnych z aktualnymi trendami w modzie o raz przystępnymi cenami. Szeroka oferta i różnorodność modnych ubrań MOHITO dla kobiet jest dostępna od lipca 2008 roku w ponad 70 salonach w Polsce i za granicą.