Pod adresem natinaf.com ruszył internetowy butik NATINAF. Nowa marka czerpie z wielu źródeł. Poza kolekcją Romy są w nim zarówno rzeczy z metką jak i bez metki. Są ubrania i akcesoria tworzone lub wyszukane przez NATINAF oraz rzeczy zaprojektowane przez młodych kreatywnych ludzi związanych z projektem. Dzięki tej różnorodności powstało miejsce dla ludzi, którzy lubią eksperymantować z konwencjami i mieszać w swoim ‘powierzchownym ja’.
Czym jest NATINAF?
Koncept butiku stworzony został przez aktorkę Romę Gąsiorowską – Żurawką i – pracującą na co dzień w agencji reklamowej – Martę Wawrzyniak- Falkowską. Zaprzyjaźnione od wielu lat, równolegle szukały miejsc z ciekawymi, różnorodnymi propozycjami, nie związanymi tylko i wyłacznie z tym, co aktulnie sie nosi. Uznając, że wciąż zdecydowanie zbyt mało tego rodzaju miejsc, założyły własne!
Z NATINAF działają intuicyjnie. Robią to co lubią i tak jak czują. Czerpią z tego co teraz, kiedyś, jutro; mieszają i tworzą mezalianse. Czerpią z otwartej, nieustannie pączkującej sieci ludzi z otwartymi głowami. Dzieki tej sieci, marka NATINAF to nie tylko butik ale też niekonwencjonalne wydarzenia artystyczne sygnowane marką STARA BARDZO.
Co znajdziecie w butiku NATINAF?
Butik ma cztery odrębne działy. Jest oczywiście debiutancka kolekcja ubrań Romy – STARA BARDZO, której kontynuację – damską, jesienno-zimową kolekcję STYGMATY – będzie można obejrzec już za parę dni. Jest NATINAF FINDINGS, w którym znaleźć można perełki vintage i inne stylowe ciuchy z drugiej ręki. NATINAF PRODUCTION to między innymi koszulki z przewrotnymi manifestami marki. Czwarty – najbardziej zróżnicowany dział – NATINAF FRIENDS – mieści w sobie sukcesywnie rozszerzaną ofertę ubrań i akcesoriów tworzonych przez młodych twórców związanych z marką NATINAF – jej przyjaciół, znajomych i ich znajomych.
Manifest NATINAF?
natinaf experiments on the surface. no rules. no fear. no fashion victimazing!